BMW Serije 4 vendarle brez velikih 'ledvic'?

29. 4. 2020 | Jure Šujica
Deli

Bo pa zato (začasni) kralj motorne ponudbe opremljen z blagim hibridnim sistemom.

Izdelava BMW-ja Serije 3 v kupejevski različici se počasi približuje koncu. Potem ko je že nekaj časa (tudi pri nas) na trgu moč kupiti tako limuzinsko kot karavansko različico najmanjše BMW-jeve limuzine, se zdaj približuje čas, ko bosta na trg prišla še kupe in nekoliko za njim tudi kabriolet, ki sta z zadnjo generacijo dobila ime Serija 4. Brez dvoma gre za eno izmed najtežje pričakovanih generacij omenjenega modela, razlog za to pa so velike 'ledvice', dvodelna maska, ki se je vsaj na do zdaj videnih konceptih razpenjala od pokrova motorja do spodnjega roba odbijača. Pa bo takšna ostala tudi v realnosti?

Kot vse kaže, ne. BMW je namreč danes predstavil fotografije predserijskih oziroma testnih primerkov, in čeprav so ti še vedno povsem skriti za kamuflažno folijo, je jasno razvidno, da so se pri BMW-ju odločili in takšno masko (vsaj pri klasičnih izvedenkah) povsem opustili. Zdi se celo, da bodo še nekoliko manjše, kot smo jih navajeni pri zgoraj omenjeni limuzinski različici. Ali je to res ali ne, bomo izvedeli šele čez nekaj tednov oziroma mesecev na dejanski predstavitvi avtomobila.

Blagi hibrid serijsko

Čeprav Serija 4 temelji na Seriji 3, pa bodo širinski in višinski milimetri pri obeh vseeno nekoliko drugačni. Novinec bo namreč od limuzine kar 57 milimetrov nižji, posledično pa bo 21 milimetrov nižje postavljeno tudi njegovo težišče. Posledično bo avtomobil ponujal malenkost nižji količnik zračnega upora in boljšo vodljivost, k čemur bo pripomogel tudi 23 milimetrov večji razmak med zadnjimi kolesi.

O motorni ponudbi so pri BMW-ju zaenkrat še precej skopi. Potrdili so namreč le dve različici, 430i in pa M440i xDrive, ki bo vsaj na začetku predstavljala vrh ponudbe. Ta bo vozniku ponujala 275 kilovatov oziroma 374 'konjev' moči, od tega pa bo osem kilovatov zagotovil elektromotor oziroma generator blagohibridnega pogonskega sklopa.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja