Več prostora in udobja na zadnji klopi ob nespremenjeni vozni dinamiki so glavni poudarki novinca.
BMW je v zadnjem letu dni po skoraj 20 letih obudil serijo velikih prestižnih kupejev, serijo 8. A časi so danes precej drugačni od tistih, v katerih je po cestah grmel 12-valjnik, ki se je nahajal pod pokrovom izvedbe 850. Kupci namreč postajajo vse bolj zahtevni, konkurenca na trgu vse hujša in tako klasičen dvovratni kupe marsikomu ni več dovolj dober. A glede na to, da se to dogaja tudi v nižjih razredih, imajo pri BMW-ju odgovor in rešitev tudi zanje. Le-ta sliši na ime serija 8 Gran Coupe, ki sedaj doživlja tudi uradno predstavitev.
Njegovo poreklo, korenine so jasne že v trenutku, ko zagledamo sprednji del vozila. Ta je namreč popolnoma enak kot pri dvovratni izvedbi, podobnost pa se konča pri kabini. Avtomobil ima namreč kar 20 centimetrov (in en milimeter) daljšo medosno razdaljo, zaradi česar so linije vozila precej drugačne; da bi imeli potniki v kabini več prostora tudi v ramenskem delu pa so ga tudi za tri centimetre razširili. A pri BMW-ju vseeno poudarjajo, da gre za prvega štirivratnega kupeja tega razreda, ki izhaja neposredno iz dvovratne izvedbe. Nenazadnje naj bi oba razvijali istočasno in skupaj z dirkalnikom serije 8 GTE, ki je pred štirimi dnevi upihnil prvo svečko.
Motorna ponudba enaka kot pri kupeju
Glede na to, da gre za Gran Coupeja, je jasno, da so se snovalci osredotočili na povečanje udobja na zadnji klopi. Medtem, ko sprednja vrsta ostaja približno enaka kot pri kupeju, je tukaj sedaj na voljo precej več prostora in udobja (med drugim) v obliki ločene konzole za nadzor klimatske naprave. Ta se nahaja med obema glavnima sedežema, zaradi česar bo tretji potnik na zadnji klopi (na pomožnem sedežu med obema 'pravima') tam lahko sedel le kratek čas. Za dobro počutje potnikov bo sicer skrbela tudi večja količina prostora nad glavo, kjer se bo ob doplačilu lahko od vetrobranskega do zadnjega stekla razprostirala panoramska streha.
Ne glede na to, da gre za precej daljši avtomobil v primerjavi s kupejem, pa pri BMW-ju obljubljajo, da bo tudi v tej podobi serija 8 ohranila športen značaj. K temu bo pripomogel enak nabor voznih programov, zadnji diferencial oddelka M Sport in pa seveda enaka motorna paleta. Tudi Gran Coupe bo namreč na voljo v dveh izvedbah s šetvaljnim motorjem 840i (z možnostjo doplačila za štirikolesni pogon xDrive), 840d in pa z osemvaljnikom, ki se skriva za oznako M850i xDrive ter prinaša skupno 530 'konjev' oziroma 390 kilovatov moči. Mimogrede, če je med nami kakšen interesent: pri BMW-ju bodo z uradno prodajo pričeli septembra.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj