BMW serije 5 in 6 od julija le še z elektrificiranimi pogonskimi sklopi

Hkrati bosta oba modela po novem na voljo le še z elektrificiranimi pogonskimi sklopi.

BMW serije 5 in 6 od julija le še z elektrificiranimi pogonskimi sklopi (foto: BMW) BMW
27. 5. 2020

Največja novost, ki jo od BMW-ja pričakujemo v prihodnjih tednih, je verjetno nova generacija serije 4. To smo, resda le zakamuflirano, pred kratkim že videli na prvih uradnih fotografijah. A v Münchnu se trenutno dogaja še precej več kot to. Ne nazadnje so sinoči objavili, da bodo v kar 37 svojih modelih oziroma izvedbah ponudili blage hibride z 48-voltno tehnologijo – med drugim tudi v seriji 5 in seriji 6 Gran Turismo, ki sta doživeli še nekaj dodatnih sprememb.

Oba modela sta namreč na trgu že od leta 2016 oziroma 2017, kar pomeni, da je že prišel čas za medgeneracijsko posodobitev, ki pa je bila pri obeh modelih navzven relativno blaga. No, v slogu vseh modernih BMW sta oba modela dobila še nekoliko večji 'ledvici' oziroma reži za zajem zraka na motornem pokrovu, kot največja novost pa se je pojavil LED-svetlobni podpis dnevnih luči v obliki črke L, vključenih v sprednja žarometa. Preostale karoserijske spremembe so nato vezane zgolj na nekoliko bolj prečiščene linije zadka in pa nekatere spremenjene podrobnosti, vezane na paket M sport.

Večjih sprememb po drugi strani ne bo niti v notranjosti, a le na prvi pogled. Pri BMW-ju so se namreč odločili, da bo v obeh izvedenkah po novem 10,25-palčni zaslon informativo-zabavnega sistema vključen kot del osnovne opreme, hišni operacijski sistem sedme generacije pa bo omogočal povezljivost tudi z androidnimi napravami. No, omenjeni zaslon bo v višjih paketih opreme še za dobra dva palca večji. No, nova bo tudi razporeditev tipk na volanu, kjer bo poslej mogoče dostopati do nekaterih dodatnih asistenčnih sistemov, kot so sistem za samodejno ustvarjanje reševalnega pasu na avtocesti, sistem za ohranjanje vozila na voznem pasu, vezan na navigacijski sistem, snemalnik vožnje in podobno.

Čeprav sta si serija 5 in serija 6 GT v osnovi enaki, pa bo ta sorodstvena vez na motornem področju manj opazna. Pravzaprav si bosta oba avtomobila v celoti delila le ponudbo treh dizelskih motorjev z močjo od 140 (620d/520d) do 250 kilovatov (640d x Drive/540d x Drive). Bencinski izvedenki bosta pa drugi strani pri seriji 6 le dve, 630i in 640i, pri seriji 5 pa poleg njiju še 520i ter M550i, ki bo s 390 kilovati (530 'konji') vsaj zaenkrat predstavljala tudi vrh ponudbe. Mimogrede, vse bencinske in dizelske izvedenke obeh avtomobilov bodo po novem opremljene z blagim hibridom, serija 5 pa bo kot priključni hibrid na voljo v dveh izvedbah, 530e in 545e, pri čemer bo prva v limuzinski izvedbi ponujala do 67 kilometrov električnega dosega.

Medtem ko sta aktualni serija 5 in serija 6 GT na trg zapeljali v razmiku enega leta, pa se bo s prenovo to nekoliko spremenilo. Tako kot na primeru modelov X3 in X4 je namreč BMW uskladil njuni časovnici, in tako bosta oba modela v prodajne salone zavila istočasno, in sicer že v prihodnjih tednih oziroma v juliju.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri