Zadnji model slavne italijanske znamke z omenjeno rešitvijo je bil F355, ki je proizvodnjo zapustil leta 1999, registracija patenta za novo tovrstno rešitev pa namiguje, da se pri Ferrariju vračajo v preteklost.
Športne avtomobile v grobem delimo na kupeje in nekoliko bolj uživaške kabriolete. Kljub temu pa se med njiju uvršča še ena, sicer zelo redko uporabljena karoserijska oblika, ki ji je bil v Evropi v zadnjih desetletjih bolj kot ne zvest le Porsche – targa. Skoraj od predstavitve je bil namreč model 911 ves čas na voljo tudi s pomičnim oziroma odstranljivim srednjim delom strehe, v zadnji različici pa je s ponovno uvedbo srebrnega zaščitnega loka navdušil javnost, kot kaže, pa tudi opogumil druge avtomobilske znamke, da obudijo tovrstno podobo.
Pri omembi 'drugih avtomobilskih znamk' imamo v mislih Ferrari. Vse do odhoda modela F355 v pokoj leta 1999 je namreč tudi italijanska znamka s črnim vrancem na pokrovu motorjev svoje avtomobile opremljala s 'trdo odstranljivo streho, spredaj pritrjeno na okvir vetrobranskega stekla, zadaj pa na zaščitni lok, ki se razteza čez celotno širino avtomobila', kakor se v grobem prevedeno glasi uradna definicija avtomobila s targa streho.
Da se v Maranelu resnično nekaj dogaja, daje namreč slutiti dokument, ki ga je Ferrari pred dnevi, natančneje 1. avgusta letos, vložil na evropski patentni urad. Z njim je namreč registriral novo rešitev trde odstranljive strehe, pri kateri pa je bil velik poudarek namenjen vprašanju vrtinčenja zraka v kabini za sedeži, pri čemer naj bi bila izdelava celotnega sistema poceni in enostavna.
Ali Ferrari dejansko že načrtuje izdelavo avtomobila z novo rešitvijo, še ni znano. Dokumentom za registracijo patenta so namreč dodane skice, na katerih pa je model F430. Morda pa bo Ferrari omenjeno (obujeno) rešitev predstavil pri nasledniku modela F488, katerega življenjska doba se počasi že izteka.
Novo na Metroplay: Pogumna Slovenka, ki je sledila svojim sanjam in preplula ocean | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem