Bo Ford v novi generaciji uslišal željo večine ljubiteljev Raptorja?

6. 7. 2020 | Jure Šujica
Deli

Novinec bo dobil močno prevetreno motorno ponudbo, spremembam pa se ne bo izognil niti običajni Ranger.

Ko bo predvidoma v prihodnjih dveh letih na trg zapeljala nova generacija modela Ranger in njegove najbolj športne izvedenke, Raptor, se bo za najbolje prodajan poltovornjak pri nas spremenilo. Novinec bo namreč narejen v sodelovanju s Volkswagnom, kar pomeni, da si bosta skupno osnovo delila Ford Ranger in pa Volkswagen Amarok, ki bo tako po dolgih letih naposled dobil zamenjavo.

Kot rečeno bo del novega paketa tudi izvedenka Raptor, ki je v svoji prvi izdaji na evropskih tleh naletel na izredno pozitiven odziv kupcev, pri čemer je še največ kritik požel dvolitrski dizelski agregat, ki naj bi bil po mnenju mnogih nekoliko premajhen. In pri Fordu bodo kritike, kot vse kaže upoštevali.

Šestvaljnik se vrača

Najnovejše neuradne informacije, ki so jih pridobili na portalu Carexpert, temeljile pa naj bi na uradnih Fordovih dokumentih tako pravijo, da bo prihajajoči Ranger na voljo ne le z enim, pač pa z dvema dizloma. Osnovo naj bi tako predstavljal že znani dvolitrski štirivaljnik, vrh ponudbe pa naj bi zasedel precej zmogljivejši trilitrski šestvaljnik iz Forda F-150. Ta naj bi voznikom ponujal kar 255 'konjev' oziroma 190 kilovatov moči, 600 njutonmetrov navora in pa stalni štirikolesni pogon.

Novinec naj bi bil na voljo v Aziji, Avstraliji in najverjetneje tudi v Evropi. Američani naj bi na drugi strani (ob Raptorju, osnovanem na večjem F-150) pod motornim pokrovom po zaslugi manj strogih okoljskih zahtev dobili bencinski motor in sicer 2,3-litrski turbo štirivaljnik, ki ga poznamo že iz aktualnega Mustanga.

V novi izvedbi bo ta proizvedel 325 'konjev' (242 kilovatov) moči, še več (270 kilovatov; 362 'konjev') pa jih bo na voljo tudi v običajnem, evropskem Rangerju, za kar gre zasluga dodanemu elektromotorju.

Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj