Bo Fordov električni dostavnik spremenil poslovno miselnost?

Iz tovarne Ford Otosan v turškem Kocaeliju so kupcem po Evropi začeli dobavljati prve primerke električnega E-Transita

Po velikem povpraševanju evropskih podjetij po dostavnikih E-Transit – prejeli so več kot 5000 naročil še preden so prva vozila zapeljala s proizvodne linije – , so za zdaj v turški tovarni prešli Ford Otosan zdaj prehaja na polni obseg proizvodnje., hkrati pa je to prvi korak k preoblikovanju tega proizvodnega obrata, ki bo postal pomembno središče za proizvodnjo električnih gospodarskih vozil v Evropi.
E-Transit v primerjavi z modeli z dizelskimi motorji ohranja enako tovorno prostornino in z enim polnjenjem baterije lahko prevozi do 317 kilometrov. Električni motor, ki ga z elektriko napaja baterija s 67 kWh, mobilizira moč 198 kW (269 KM) in navor 430 njutonmetrov. Baterijo je s hitrim polnilnikom s 115 kW mogoče napolniti od 15 do 80 odstotkov v približno 35 minutah. Popolno polnjenje čez noč pri standardnem 230-voltnem napajanju traja nekaj več kot osem ur. Po potrebi se oskrba z energijo v vozilu pretvori v mobilni vir z 2,3 kWh zmogljivosti, ki se lahko uporablja na primer za polnjenje baterij za električna orodja.


E-Transit je na voljo v številnih izvedbah, z različnimi medosnimi razdaljami in višinami strehe ter dovoljeno skupno maso od 3,5 do 4,25 tone. Ford bo zagotavljal tudi nabor programske opreme, rešitve za polnjenje, servisiranje in financiranje ter operaterjem olajšal dostop do vsega, kar potrebujejo, na platformi, ustvarjeni za električno in digitalno dobo.
Do leta 2024 se bodo E-Transitu pridružili še štirje novi povsem električni modeli iz Transitove družine, saj se Ford približuje cilju ničelnih emisij pri prodaji vseh vozil v Evropi in ogljični nevtralnosti v svojem evropskem ogljičnem odtisu glede objektov, logistike in dobaviteljev do leta 2035

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja