Bo Opel izgubil svojega velikega karavana? Takšne so neuradne informacije

3. 1. 2022 | Jure Šujica
Deli

S prihodnjo generacijo naj bi Insignia, kakršno poznamo sedaj izginila iz ponudbe, vseeno pa bo naslednik prišel.

Oplova Insignia je na trgu že dodobra uveljavljen model, s katerim je Opel združil nekdanja model Vectra in Omega v en samostojen model. Vendar pa gre za model, ki je nastal v času, ko križanci še zdaleč niso bili tako priljubljeni kot danes, zaradi česar se je moralo s trga posloviti kar nekaj modelov avtomobilov, ki niso več zadoščali zahtevam kupcev. In očitno bo Insignia naslednja v vrsti, ki se ji bo to zgodilo.

Preberite še: Kratki test: Opel Insignia ST 2,0 Ultimate (2021)

No, vsaj do neke mere. Po neuradnih informacijah, ki so jih pridobili pri britanskem Auto Expressu naj bi namreč pri britanskem Vauxhallu, sicer sestrski znamki Opla načrtovali, da bo nova, tretja generacija Insignie na trg zapeljala leta 2024. Pri tem pa naj ne bi šlo več za avtomobil v dve karoserijskih različicah (kombi in limuzina), temveč za povsem novega križanca.

Po poteh najbolje prodajanih Peugeotov

Ta naj bi bil po pričakovanjih narejen na enaki platformi eMVP kot Peugeot 3008 in 5008 prihodnje generacije. Po pričakovanjih naj bi ponujal možnost priključno-hibridnega pogona prihodnje generacije (in ne aktualnega z 221 kilovati sistemske moči v najmočnejši izdaji), pa tudi povsem električnega pogona z dosegom do 640 kilometrov. Ob tem naj bi bila nova Insignia nekoliko bližje modelu 3008, saj naj bi bila možnost sedemsedežne izvedbe izključena.

Kot rečeno gre zaenkrat pri vsem skupaj le za ugibanja in neuradne informacije, ki pa se vseeno zdijo precej verjetne. Pri omenjenem britanskem mediju so namreč v zvezi s tem leta 2019 že spregovorili z generalnim direktorjem Vauxhalla, Stephenom Normanom. Ta je tedaj dejal, da želijo zadoščati zahtevam trga in da trg želi križance. Insignia naj bi zato predstavljala »...največjo preobrazbo, ki smo jo doživeli pri Vauxhallu.«

Preberite še: Opel prenavlja admiralsko ladjo

Usoda Insignie bo tako podobna kot pri Fordovem Mondeu, ki se počasi poslavlja, nasledil pa naj bi ga križanec, osnovan na konceptu Evos. Ali boš šel po enaki poti tudi Peugeot 508, ki v Stellantisovem portfelju velja za Insigniino neposredno konkurenco, a je vendarle nekoliko mlajši pa zaenkrat še ni znano.

Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"