Pojavljajo se tudi že neuradne informacije o njegovem dosegu, ki naj bi znašal do 560 kilometrov.
Volvo se je že pred časom zavezal k temu, da bodo njihovi avtomobili čim bolj ekološko neoporečni. V ta namen so tako že nehali razvoj dizelskih motorjev, v nekaterih avtomobilih pa tudi njihovo vgradnjo. Namesto tega so se Švedi osredotočili na izdelavo hibridnih pogonskih sklopov, vseeno pa še vedno čakamo prihod prvega klasičnega električnega avtomobila. Kot vse kaže, bo kmalu na trg prišel tudi ta.
Čeprav je bilo sprva pričakovano, da bo prvi električni avtomobil znamke Volvo kombilimuzina, na cesto pa bo zapeljal leta 2019, bo to čast doživel SUV, natančneje model XC60. Po poročanju spletne strani Swedespeed naj bi namreč Volvo pred kratkim registriral dve novi imeni, povezani z omenjenim avtomobilom, XC60 B4 in XC60 B5.
Oznaka B nikakor ni nova
Pri Volvu že dlje časa vrsto goriva oziroma pogonskega sklopa označujejo s črkami. Črka D tako pomeni oznako za dizelski motor, črka T pa za bencinskega s turbo polnilnikom. Na podlagi tega je zato mogoče sklepati, da bi oznaka B pri prihajajočih avtomobilih modela XC60 lahko pomenila električni pogonski sklop, pri katerem bi bila električna energija (kakopak) shranjena v baterijah.
Ali so špekulacije pravilne, bo pokazal čas. Je pa zanimivo, da je Volvo črko B pred desetletji za svoje motorje že uporabljal. V šestdesetih in sedemdesetih letih prejšnjega stoletja je namreč z njo označeval bencinske motorje (švedsko ime za bencin je 'bensin'), številka ki je sledila črki B, pa je sporočala prostornino motorja (primer: B18 je bila oznaka bencinskega motorja s prostornino 1,8 litra). Vseeno pa dvomimo, da bi se pri Volvu lahko odločili in na trg vrnili atmosferske motorje.