Bo ta kitajski avtomobil spodnesel tla evropskim električnim tekmecem?

Pri znamki MG Motors so prepričani, da je novi MG 4 Electric v vseh pogledih zrel avtomobil, poleg tega pa je znatno cenejši od najbližjih tekmecev.

Če bi bila cena edino ali odločilno merilo, bi se to verjetno zgodilo. MG 4 Electric je namreč na slovenskem trgu naprodaj za 32.900 evrov, od tega pa je mogoče odšteti še štiri tisočake in pol državne subvencije. Ta cena velja za osnovno izvedbo, bolje opremljena ter z močnejšim motorjem in z zmogljivejšo baterijo staneta 37.500 oziroma 39.500 evrov. In nobena skrivnost ni, da bo med glavnimi sotekmovalci Volkswagen ID.3, ki pa nima tako privlačne cene.

Novinec  v podobi všečne, 4,29 metra dolge petvratne kombilimuzine je nastal na novi platformi MSP (Modular Scalable Platform), ki jo bodo pri znamki MG uporabili tudi za naslednje modele. MG 4 vsekakor izstopa zaradi razmeroma drzne zunanjosti, predvsem nenavaden je zadek z deljenim strešnim spojlerjem in svetlobnim podpisom na prtljažnih vratih.

Osnovna različica ima zadaj nameščeni električni motor s 125 kW (170 KM) in 51 kWh baterijo. To osnovnemu modelu omogoča okoli 350 kilometrov dosega in pospešek od 0 do 100 km/h v 7,7 sekunde. Največja hitrost je omejena na 160 km/h. Pri višjih nivojih opreme Comfort in Luxury (slednji pride k nam jeseni) za pogan skrbi motor s 150 kW (204 KM) in baterijo s kapaciteto 64 kWh, kar pomeni do 450 kilometrov dosega. Zaradi nekoliko večje mase vozila so pospeški nekoliko manj siloviti, a še vedno pod osmimi sekundami Vse tri različice zagotavljajo navor 250 Nm, ki se prek samodejnega menjalnika prenaša na zadnji kolesi.

V notranjosti sta v središču praktičnost in minimalizem. Voznik ima pred seboj 7-palčni digitalni zaslon z osnovnimi podatki in ob njem 10,25-palčni osrednji komunikacijski zaslon. Medosna razdalja 2,71 metra obeta veliko prostora za potnike, osnovna prostornina prtljažnika s 350 litri, ki se poveča do 1165 litrov pa ne izstopa. Nosilnost je 448 kilogramov, dovoljena masa prikolice  pa 500 kilogramov.

Polnjenje baterije na stenski omarici traja približno šest ur in pol. Na enosmerni hitri polnilni postaji je litij-železo-fosfatno baterijo mogoče napolniti od 10 do 80 odstotkov v 35 do 40 minutah, prednost močnejše baterije je možnost polnjenja z močjo 135 kW. Poleg tega se lahko baterija vozila po potrebi uporablja kot zunanji vir napajanja.

Z vsem tem pa zgodba MG 4 Electric še ni končana, saj imajo pri proizvajalcu v načrtu še izvedbo z dvojnim pogonom in zmogljivejšo baterijo, ki bo omogočila daljši doseg.

Preberite še: Ne boste verjeli, kateri avto je bil v februarju najbolj prodajan

Ponudba električnih avtomobilov je vedno bolj pestra, eden najbolj dostopnih pa je tale.

Novo na Metroplay: Jure Godler iskreno o delu sebe, ki je javnosti skrit | Po mojem okusu