Ob tako majhni količini verjetno tudi zajeten kup denarja, ki ga bo potrebno odšteti ne bo predstavljal prevelikih težav.
Mercedes-Benz že dolga leta visokih hitrosti in moči željne kupce z izdelki iz oddelka AMG. 400-kilovatni motorji so v njihovi ponudbi postali že nekaj povsem običajnega, vendar pa so kljub temu tu še vedno kupci, ki jim tudi te številke niso dovolj. Pravi naslov zanje pa je v tem primeru le eden: Brabus. Priznani specialist za predelave Mercedesov se bo namreč z veseljem lotil prav vseh modelov znamke (z izjemo razreda B), tudi najzmogljivejših AMG-jev in jih temeljito oplemenitil.
Njihov zadnji izdelek pa predstavlja najvišji vrh njihove ponudbe. Kot najmočnejši predstavnik znamke nosi ime Rocket 900 oziroma Rocket 900 One of ten. Ime Rocket so pri Brabusu že doslej namenjali najmočnejšim modelom, v tem primeru pa je kot osnova služil AMG GT 63 S 4MATIC+ 4-Door Coupe. In če ime dešifriramo dalje: številka 900 predstavlja motorno moč v 'konjih', oznaka 'One of Ten' pa pomeni, da bo serija omejena na vsega 10 vozil. Česa bo torej peščica kupcev deležna?
Za začetek močno predelanega motorja. Da bi dosegli navedenih 662 kilovatov (900 'konjev') moči so pri Brabusu štirilitrskemu motorju moč povečali na 4,5 litre. To so dosegli s povečanjem prostornine cilindrov, saj so njihov premer povečali na 84 milimetrov, nova ročična gred pa omogoča 100 milimetrov huda valjev. Tu je nato še par visokozmogljivih turbo puhal, zaradi česar avtomobil poleg visoke moči proizvede tudi kar 1.250 njutometrov navora – številka, ki je po mnenju inženirjev absolutno previsoka, zaradi česar so jo omejili na 1,050 njutonmetrov.
Rezultati, ki jih je Rocket 900 sposoben doseči na cesti so predelavam primerni. Le 2,8 sekunde namreč potrebuje, da z mesta pospeši do 100 kilometrov na uro, v 23,9 sekundah pa virtualni prikazovalnik hitrosti na digitalni instrumentni plošči že pokaže številko 300 kilometrov na uro. Najvišja hitrost sicer znaša 330 kilometrov na uro, a pozor – tja so pri Brabusu postavili elektronsko blokado! Mogoča bi bila namreč še precej višja hitrost, a bi to pomenilo preveliko obremenitev za pnevmatike.
Kot je običajno so pri Brabusu novincu namenili pnevmatike proizvajalca Pirelli in sicer Pirelli P Zero. Na sprednji osi bosta tako nameščeni pnevmatiki dimenzij 295/30 ZR 21, zadaj pa 335/25 ZR 22. Tudi zato so avtomobil razširili tako spredaj kot tudi (in predvsem) zadaj, kjer je po zaslugi novih bloatnikov iz ogljikovih vlaken širši za 7,8 centimetra. Ogljikova vlakna in kevlar so sicer ključne sestavine celotnega aerodinamičnega paketa.
Deseterico vozil bo med drugim moč prepoznati tudi po posebni sivi barvi, a verjamemo, da jo bodo pri Brabusu pripravljeni tudi zamenjati s črno, če si boste tega želeli. Bo pa za novinca potrebno odšteti zajeten kup denarja. 435.800 evrov bodo namreč Nemci zahtevali zanj, pri čemer pa ta cena še ne vključuje dajatev, kar pomeni krepko preko pol milijona evrov, preden bi nanj utegnili namestiti slovenske registrske oznake.