Njihovi najnovejši kreaciji sta pred predelavo nosili znački z napisom Rolls-Royce in Porsche.
Nemško podjetje Brabus velja za verjetno najbolj uglednega specialista na področju predelav vozil znamke Mercedes-Benz. A očitno so apetiti podjetja iz mesta Bottrop z dneva v dan večji. Po tem, ko so pred časom vstopili na področje navtike in motociklizma (kjer so se povezali z avstrijskim proizvajalcem motociklov KTM) so namreč v svoje delavnice začeli sprejemati tudi nove avtomobilske znamke.
Včeraj so tako Nemci predstavili kar tri povsem nove projekte, najprej z Brabusom 700. Gre za verjetno najbolj nepričakovan projekt, za predelavo Rolls-Roycea Ghost. Prestižna limuzina namreč kljub 12-valjniku v serijski nobenem primeru ne izraža športnega duha. Vseeno pa so se inženirji lotili 6,7-litrskega motorja in mu z nekaj prijemi motorno moč povečali na 514 kilovatov ali 700 'konjev'. S tem pa je Ghost sposoben do 100 kilometrov pospešiti v le 4,6 sekundah!
Na področju videza so bili oblikovalci zadržani. Zunanjost tako izkazuje zgolj nova 22-palčna platišča, nekaj karbonskih dodatkov na sprednjem odbijaču in pa spremenjen zadnji odbijač s štirimi izpušnimi cevmi. V notranjosti so si drznili odstraniti v logotipe znamke Rolls-Royce in jih nadomestiti s svojimi emblemi – tudi na pokrovu volanske zračne vreče – belo usnje pa so dopolnili z dodatki iz temnih ogljikovih vlaken.
Drugi včeraj predstavljen projekt pa je predelava že v osnovi precej športnega avtomobila, Porscheja 911 Turbo S Cabrio. 3,7-litrskemu motorju so za deciliter povečali prostornino, z večjima nadomestili obe turbo puhali ter tako iz njega zvabili kar 820 'konjev' ali 603 kilovate moči: dovolj za pospešek do 100 kilometrov na uro v vsega 2,5 sekundah in pa najvišjo hitrost, ki kljub elektronski blokadi še vedno znaša 340 kilometrov na uro.
Vizualne predelave so za razliko od modela 700 tu precej bolj v slogu Brabusa. Zunanjost je namreč dopolnjena s precej večjo količino ogljikovih vlaken, notranjost, odeto v kombinacijo ogljikovih vlaken in usnja pa dopolnjujejo številni dodatki v rdeči barvi.
Iz Porschejeve tovarne pa prihaja tudi tretja predelava in sicer BRABUS for Porsche Taycan Turbo S. Pri slednji so se vodilni v podjetju odločili prekiniti tradicijo, ki veleva, da vse modele poimenujejo zgolj s številko oznako, verjetno pa je k temu vsaj delno pripomoglo dejstvo, da gre za električno gnan avtomobil.
Glavni razlog za to odločitev je namreč dejstvo, da se pri Brabusu niso lotili predelav električnega pogonskega sklopa, saj s tovrstnimi sistemi (še) nimajo izkušenj. So se pa zato lotili temeljite predelave zunanjosti in kabine. Karoserija je tako (ob odsotnosti Porschejevih logotipov) dobila velik delež dodatkov iz ogljikovih vlaken, notranjost pa – morda z željo po izpostavitvi njegove okolju prijazne narave – živo zelene dodatke.