Novinec bo še nekoliko bolj ekluziven, lažji in predvsem dražji.
Športne avtomobile – tiste prave z vsaj nekaj sto kilovati moči pod pokrovom motorja – lahko nekoliko laično in grobo razdelimo v dva razreda: na superšportnike, ki sicer dosegajo visoke hitrosti, predstavljajo atrakcijo na cesti, a so po drugi strani še vedno rezultat kolikor toliko velike serijske proizvodnje, in hiperšportnike, če si izposodimo uveljavljen angleški izraz. Slednji veljajo za nekakšen vrh ponudbe, namenjeni so pa le redkim izbrancem, tako zaradi cene kot tudi zelo omejenega števila izdelanih vozil. Med slednje brez dvoma spadajo vozila znamke Bugatti.
Trenutno za paradnega konja znamke velja model Chiron, ki že v osnovni različici z osemlitrskima 16-valjnim motorjem in štirimi turbo puhali proizvede 1.500 konjev (1.103 kilovatov) moči, izdelan pa bo v le 500 primerkih, pri čemer vsak stane vsaj 2,4 milijona evrov.
Počasnejši, a bolj okreten
Kot kaže, pa so Chironu dnevi na Bugattijevem prestolu šteti. Prav danes je namreč Bugatti naznanil prihod novega in še nekoliko bolj redkega cestnega dirkalnika z imenom Divo. Avtomobil bodo namreč izdelali v zgolj 40 primerkih, za vsakega izmed njih pa bodo morali kupci odšteti pet milijonov evrov.
Novincu je svoje ime posodil Albert Divo, francoski dirkač, ki je v poznih dvajsetih letih prejšnjega stoletja z Bugattijevim dirkalnikom dvakrat zmagal na sloviti dirki Targa Florio. Izbira imena pa nikakor ni naključna, avtomobil naj bi bil namreč namenjen hitri vožnji prav po zavitih cestah, na kakršnih je potekala omenjena dirka. »Sreča ni za ovinkom, sreča je ovinek. Divo je narejen za vožnjo po ovinkih,« je ob najavi novinca dejal predsednik podjetja Bugatti Automobiles, Stephan Winkelmann. »S tem projektom imamo možnost interpretirati DNA znamke v smislu okretnosti, lahkotne vožnje in še večjih zmogljivosti.«
O nadaljnjih podrobnostih pri Bugattiju molčijo, šušlja pa se, da naj bi imel avtomobil sicer nekoliko nižjo najvišjo hitrost od modela Chiron, a hkrati še nekoliko boljše pospeške. Slednji sicer z mesta do 100 kilometrov na uro pospeši v le 2,5 sekunde. Kaj je res in kaj ne, bo znano 24. avgusta v kalifornijskem Montereyu, kjer bo Bugatti novinca predstavil v sklopu tradicionalnega avtomobilskega srečanja The Quail.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj