Motorna osnova bo enaka kot pri Chironu, podobnost med modeloma pa se pri tem konča.
Bugatti je v zadnjih 15 letih predstavil dva nova avtomobila (in številne izpeljanke), oba pa sta ob prihodu na trg vstopila v klub najhitrejših serijskih avtomobilov na svetu, če mu že nista tudi zavladala. Kljub temu pa nobeden izmed njiju ni dobil statusa pravega avtomobila za voznike, avtomobila, ki bi se resnično obnesel tudi na zavitih cestah, in ne le v ravni črti.
Za znamko, z bogato dirkaško zgodovino je to skoraj nedopustno, kar so naposled ugotovili tudi pri slavni francoski znamki. Odgovor? Bugatti Divo. Eden izmed težje pričakovanih avtomobilov je namreč danes doživel predstavitev javnosti in kje drugje kot v ameriškem Montereyju, ki je te dni nedvomno avtomobilska prestolnica sveta.
Razprodan še pred začetkom prodaje
Novi Divo vsaj na papirju nedvomno upravičuje pričakovanja. Za pogon bo namreč skrbel že znan osemlitrski motor s 16 valji, štirimi turbo puhali in 1.500 'konji' oziroma 1.103 kilovati moči, ki ga poznamo že iz modela Chiron. Podobnost med modeloma pa se na tej točki konča. Divo je namreč dobil popolnoma novo zunanjo podobo, v celoti pa je avtomobil 35 kilogramov lažji, a hkrati zahvaljujoč aerodinamičnemu paketu omogoča 90 kilogramov več potiska k tlom. Končna hitrost je sicer elektronsko omejena – na 380 kilometrov na uro.
Če so vas zgornji podatki navdušili za nakup, naj vam zaupamo še ceno. Okroglih pet milijonov evrov bodo pri Bugattiju zahtevali za nov cestni stroj. No, če smo natančni, so zahtevali. Prav vseh 40 primerkov je bilo namreč še pred uradno predstavitvijo že prodanih.
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del