BYD je na letošnjem pariškem avtomobilskem salonu praznoval dve leti rasti in naložb v Evropi, v središču pozornosti pa je bil novi Sealion 7.
Po tem, ko so evropskim avtomobilskim znamkam letošnje poletje “speljali” sponzorstvo evropskega nogometnega prvensta, ima kitajski BYD še en razlog za veselje. Na avtomobilskem salonu v Parizu so namreč proslavili dve leti od prvega uradnega nastopa v Evropi. Letos se je BYD v Parizu osredotočil na evropski prvenec Sealion 7 in napredek, dosežen v dveh letih, ter na celotno linijo modelov za evropske kupce.
Sealion 7 je srednje velik električni križanec z zmogljivostmi, praktičnostjo in dinamično obliko ki naj bi bila po evropskem okusu. Novinec prikazuje številne vrhunske tehnologije revolucionarno baterijo, konstrukcijo in najnovejši napredek pri kabinskih vmesnikih. S štirikolesnim pogonom lahko pospeši od 0 do 100 km/h v samo 4,5 sekunde, medtem ko je zaradi hitre hitrosti polnjenja do 230 kW ustrezen za potovanja na dolge razdalje.
Evropski generalni direktor BYD Michael Shu je na pariškem salonu dejal: »Leta 2022 je BYD v Parizu prvič predstavil svojo znamko za Evropo. Tu še nikoli niso bili predstavljeni trije popolnoma električni avtomobili hkrati, kar je pokazalo spoštovanje BYD do evropskega trga. Zdaj, samo dve leti pozneje, imamo v ponudbi osem modelov.«
BYD ima tudi številčno ekipo za raziskave in razvoj na svetu z več kot 102.000 inženirji in 11 raziskovalnimi inštituti po vsem svetu. Prejšnji mesec so objavili, da je s proizvodnega traku zapeljalo njihovo devetmilijonto vozilo na novo energijo. Da so prišli od nič do prvega milijona je trajalo 13 let, za prirastek s sedmih na devet milijonov pa so potrebovali le šest mesecev.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj