Čakanje na Forda Focusa RS bo nekoliko lažje - brez obiska servisne delavnice

23. 3. 2020 | Jure Šujica
Deli

Focus ST bo po zaslugi Britancev lahko dihal še nekoliko močneje in odločneje, nadgradnjo pa bo mogoče izvesti kar prek pametnega telefona.

Še kakšno leto bo treba počakati, preden bo Ford predstavil novo generacijo svoje priljubljene športne kombilimuzine, modela RS. Ta naj bi po nekaterih informacijah prinesel hibridni pogonski sklop in skupaj z 2,5-litrskim turbinsko podprtim bencinskim motorjem proizvedel okrog 400 'konjev' ali 290 kilovatov moči. Do tedaj bo ljubiteljem hitrih in cenovno dostopnih Fordov na voljo le Focus ST.

A tudi ta bo lahko poslej še nekoliko lažje zadihal. Britanski specialist za predelave Fordov Mountune se je namreč po predelavi zadnje generacije Fieste ST lotil še njenega večjega brata Focusa ST. Pri njegovi predelavi se je izdatno posluževal znanja, pridobljenega na prejšnjem projektu, in ustvaril paket, skrit pod imenom m330.

Predelava od doma

Številka 330 se na prvi pogled zdi brez pretiranega pomena, a ga zagotovo ima. To je namreč moč motorja, merjena v 'konjih', kar pomeni prirastek 50 'konjev' (37 kilovatov) v primerjavi s serijskim ST na skupno moč 243 kilovatov. Ob tem so z optimizacijo motorne elektronike pridobili tudi dodatnih 95 njutenmetrov navora.

Posebnost predelave, ki ne zajema menjave motornih komponent, je v tem, da strankam ne bo treba vozil peljati v specializirano delavnico. Celoten postopek bo namreč moč urediti prek Mountunove aplikacije za pametne telefone mTune SMARTflash in OBD vmesnika, ki deluje s pomočjo tehnologije bluetooth. Tako bo uporabnik celoten postopek motorne nadgradnje (ki bo mimogrede omogočila tudi hitrejše delovanje samodejnega menjalnika) lahko izvedel kar od doma. Cena omenjene nadgradnje bo sicer znašala 599 funtov oziroma dobrih 650 evrov.