Prostor v ponudbi bodo morali narediti prihajajočim križancem, znamka pa v prihodnjih letih napoveduje kar osem novih oziroma prenovljenih vozil.
Odkar je pred letom dni postal del skupine PSA, se nemški avtomobilski proizvajalec Opel končno lahko nadeja nekoliko bolj pozitivne prihodnosti. Ne nazadnje so v Rüsselsheimu v septembru zabeležili povečanje tržnega deleža v Evropi na sedem odstotkov, deloma tudi zato, ker so še pred septembrom na vseh svojih avtomobilih opravili nove (zahtevnejše) teste učinkovitosti po tako imenovanem standardu WLTP.
A ukrepi, ki jih nemška znamka pripravlja v prihodnosti, bodo še precej bolj radikalni. Zaradi nizkega zanimanja zanje bodo namreč v pokoj odšli kar trije modeli, kabriolet Cascada, najmanjši model Adam in tudi na naših cestah redko videni model Karl. Njihovo slovo pa vendarle še ne bo tako hitro, saj bodo v prodajnih katalogih predvidoma ostali do konca prihodnjega leta.
Pomembna igralca tudi Vivaro in Combo
Na drugi strani pa namerava Opel do leta 2020 pripraviti kar nekaj novosti. Med najtežje pričakovanimi, ki bosta na trg prišla najprej (prihodnje leto), sta modela Corsa in Vivaro, slednji tako v potniški kakor tudi tovorni različici. Sledila jima bo nova Mokka X, s katero namerava Opel povečati delež prodanih SUV-ov na 40 odstotkov, velika pozornost pa bo namenjena tudi elektrifikaciji modelne flote; električna Corsa in hibridni Grandland X bosta na voljo s poletjem prihodnje leto.
»V kontekstu vse strožjih norm, povezanih z izpusti CO2, je naša naloga pomagati pri sooblikovanju trajnostnega razvoja podjetja, to pa bomo naredili s čim bolj konkurenčno ponudbo vozil. Oplovi avtomobili bodo igrali na karto čustev, obenem pa bodo zabavni za vožnjo, tudi v razredu lahkih dostavnikov, kamor spadata Combo in prihajajoči Vivaro. Kupci bodo deležni številnih naprednih in dostopnih tehnologij,« je dejal generalni direktor znamke Michael Lohscheller.