To je križanec, ki bo mešal štrene nemški konkurenci

Prinaša tudi enega izmed največjih infozabavnih sistemov.

To je križanec, ki bo mešal štrene nemški konkurenci (foto: Genesis) Genesis
15. 1. 2020

Če v razredu limuzin v Evropi že desetletja vladajo bolj ali manj nemški avtomobilski proizvajalci, je to v razredu prestižnih križancev morda nekoliko manj očitno. Med evropskimi znamkami si še nekoliko večji delež pogače jemljejo tudi Jaguar, Land Rover in Volvo, če naštejemo le nekatere, kmalu pa bi se v boj za kupce znala vmešati v Evropi doslej nepoznana znamka Genesis. Hčerinska znamka bolj znanega Hyundaia je namreč predstavila povsem nov model, ki bo kot prvi na voljo tudi na stari celini.

GV80 je oznaka novinca, ki bo sprva sicer na voljo zgolj v domači Južni Koreji, ob prihodu v Evropo pa bo štrene mešal razredu velikih križancev, kot so recimo BMW X5 (in celo X7), Audi Q7 in Mercedes GLE. Opremljen bo tako z dvema kot tremi vrstami sedežev, obilica prostora in bogat nabor napredne tehnologija pa bodo zagotavljali udobje. GV80 bo recimo opremljen z infozabavnim sistemom, katerega osrednji zaslon bo po diagonali meril kar 14,5 palcev. Med drugim bo opremljen tudi z navigacijskim sistemom za navidezno resničnost, upravljati pa ga bo moč prek posebne ploščice na armaturni plošči, ki bo prepoznavala tudi s prstom zapisane črke.

Zračne blazine proti utrujenosti

V vozilu bodo tudi tehnologije, ki naj bi na potnike blagodejno vplivale še prek drugih čutil, ne le prek oči in prstov. Pri Genesisu so za novinca pripravili sistem dušenja zvokov s cestišča, ki zaznava zvoke in v nasprotno smer oddaja lastne zvočne valove ter s tem aktivno skrbi za nižjo raven hrupa v kabini. Sedež je opremljen s sedmimi zračnimi mehovi, ki bodo z napihovanjem in sproščanjem na dolgih poteh skrbeli za zmanjševanje utrujenosti voznika. Sistem za samodejno čiščenje zraka v kabini se ob tem zdi že nekaj povsem običajnega.

Kupcem bo sprva namenjen zgolj trilitrski dizel. Ta bo ponujal 278 'konjev' oziroma 205 kilovatov moči, a bi lahko ostal rezerviran zgolj za korejske kupce. Voznikom drugod po svetu bi lahko Hyundai namenil dva različna bencinska agregata: manjši, 2,5-litrski štirivaljnik z močjo 304 'konjev' (227 kilovatov) in pa večji 3,5-litrski šestvaljnik z močjo 380 'konjev' (283 kilovatov). Številke, ki bi brez dvoma lahko prepričale marsikaterega zahtevnejšega kupca.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri