Avtomobil, ki je bil pred svojim časom, zdaj z vajenškim konceptom električnega vozila, z le rahlimi zunanjimi spremembami.
Vajenci v Audijevih izobraževalnih obratih v Ingolstadtu in Neckarsulmu so predstavili idejo, da bi nekdanji aluminijasti A2 preoblikovali v električno vozilo in Audijevo vodstvo jim je prižgalo zeleno luč. Projekt seveda ni namenjen napredovanju dlje od zabavne vaje (in priložnosti za praznovanje 25. rojstnega dne modela), vendar temelji na naraščajočem trendu oživljanja dediščine med uveljavljenimi blagovnimi znamkami.
Pri Audiju se trudijo poudariti, da je to res samo vaja, vendar je obsežna, saj približno 40 pripravnikov in študentov skupaj dela na konceptu približno eno leto. Zamisel za predelavo A2 so razvili tečajniki sami in vajence je podpiralo devet trenerjev in strokovnjakov iz različnih oddelkov, vključno z oblikovanjem, ki so pomagali skozi celoten proces od začetnih skic do končnega prototipa.
Veliko ključnih sestavin je nedotaknjenih in gre za zelo okusno izveden enkraten koncept. Značilna silhueta, sprednji del in razmerja so znani, s posodobitvami, ki so najbolj očitne v osvetljenih znakih (spredaj in zadaj), dnevnih lučeh in novih pokritih platiščih – kar ne bi bilo videti neumestno tudi pri drugih modelih.
Natančnejši pregled razkrije novo obdelavo sprednje maske, ki je zdaj veliko bolj gladka in ima izrazito drugačno rešetko in difuzor ter čistejšo stransko površino brez zaščitnih letev na vratih. V tankih stranskih ogledalih so nameščene kamere, medtem ko so v notranjosti posodobljeni športni sedeži iz blaga.
To ni prvič, da je bil A2 ponovno obravnavan v poluradni vlogi. Leta 2011 je bil na avtomobilskem salonu v Frankfurtu prikazan še en električni koncept, takrat kot tehnološka študija. Njegova baterija z 31 kWh je takrat ponujala približno 200 kilometrov dosega.
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"