Takšno rešitev so inženirji načrtovali že vse od samega začetka razvoja vozila in temu prilagodili tudi celotno zasnovo.
Chevrolet je pred nekaj tedni predstavil novo generacijo modela Corvette in pri tem napravil radikalen korak naprej. Nova Corvette je namreč prva po letu 1953, ko je na ceste zapeljala prva generacija tega kultnega ameriškega športnika, ki ima sredinsko nameščen motor, kupci pa so nov spremembo pozdravili odprtih rok. Bo pa nova Corvette hkrati tudi prva, ki bo namesto klasične zložljive platnene strehe za voznikom skrivala trdo streho.
A kot kaže, je bil načrt, da uporabijo tovrstno rešitev, od katere se recimo evropski avtomobilski proizvajalci vse bolj odmikajo (in se vračajo nazaj k platnu) tu že od samega začetka. Kot poudarjajo pri znamki Chevrolet je bila namreč nova generacija Corvette najprej zasnovana kot kabriolet in šele nato kot avtomobil s trdo streho. Tudi zato jim je uspelo obdržati vso uporabnost slednjega, saj ima avtomobil oba prtljažna prostora nameščena povsem spredaj oziroma povsem zadaj (za motorjem), s čimer njuna prostornina ostaja enaka. Tako je v zadnjem še vedno dovolj prostora za shranjevanje dveh kompletov palic za igranje golfa, kar je merilo že dolga leta. Hkrati tovrsten pristop k razvoju vozila pomeni tudi ustrezno trdnost šasije.
Aerodinamika ostaja nespremenjena
Pomična streha, ki jo bo, mimogrede, prvič namesto hidravlike pomikalo šest elektromotorjev, se bo sicer lahko odprla ali zaprla v 16 sekundah (za primerjavo, pri Ferrariju F8 Spider je ta čas za dve sekundi krajši), pomik pa bo mogoč pri hitrostih do 50 kilometrov na uro. Koliko je avtomobil zaradi tega pridobil na teži sicer ni znano, prav zniževanje teže (in zagotavljanje večje zanesljivosti) pa naj bi bila glavna argumenta za uporabo elektromotorjev. Ugibanja sicer kažejo na dodatnih 50 kilogramov teže.
Pomična streha pa seveda prinaša tudi svojo ceno. Zanjo bo namreč v ZDA odšteti dodatnih 7.500 dolarjev oziroma slabih 6.900 evrov doplačila. V tem primeru bo streha obarvana v enako barvo kot avtomobil, saj bo za dvobarvno zunanjost in obarvanje strehe ter zadnjih lokov v kovinsko 'Carbo Flash' barvo potrebno odšteti še nekaj evrskih stotakov več.
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del