Z izdelavo bodo pričeli ob koncu leta.
Chevrolet Corvette je od nekdaj veljal za nekakšno ameriško inkarnacijo ali bolje rečeno konkurenco italijanskemu Ferraririju. Ali je dejansko dosegal standarde italijanske znamke je seveda stvar neskončnih pogovorov že več kot pol stoletja, a že samo to, da je avtomobil preživel sedem generacij potrjuje to, da gre za eno izmed avtomobilskih ikon. Vseeno pa je ameriška znamka s svojim modelom, ki ima številne ljubitelje tudi v Sloveniji sedaj dosegla mejnik. Kot je že dlje časa znano se je namreč Chevrolet odločil, da bo pri novi generaciji uvedel radikalno spremembo in motor, bencinski osemvaljnik prestavil za voznika.
Pri Chevroletu so brez dvoma naredili vsaj en, če ne celo dva koraka naprej. Kot je že dlje časa znano ima namreč nova Corvette motor postavljen neposredno za voznikov prostor in ne več pred njim. Še vedno gre sveda za tako imenovan 'small block' osemvaljnik kompaktnejših dimenzij (ki bo še vedno premogel 6,2 litra delovne prostornine), vendar pa je bil zaradi te poteze voznikov prostor prestavljen za več kot 35 centimetrov bolj proti sprednjim kolesom. Če bi tako Corvette nekoč lažje primerjali z grand tourerji že omenjene italijanske znamke, jo sedaj lahko postavimo ob bok čistokrvnim, dirkaško usmerjenim modelom znamke.
Šest let, a povsem nova
Šest let je minilo od predstavitve zadnje Corvette, kar pomeni, da so si pri ameriški znamki za razvoj naslednikavzeli nekako toliko časa, kot za to potrebujejo proizvajalci povsem običajnih avtomobilov. Kljub temu pa je število novost v primerjavi s sedmo generacijo precej veliko. Avtomobil bo namreč ponujal povsem sodoben info-zabavni sistem, ki bo kljub majhni potniški kabini opremljen s kar 12 zvočniki znamke Bose, za katere je poskrbela znamka Bose, poleg tega pa bo namesto klasičnih prikazovalnikov hitrosti prd voznika nameščen digitalni zaslon premera 12 palcev, na katerem bo moč izbrati enega izmed šestih voznih programov.
In če se vrnemo nazaj k pogonskemu sklopu, ki je pri tovrstnem avtomobilu eden izmed najbolj pomembnih elementov: motor z oznako LT2 bo namreč prvič povezan z dvosklopčnim osemstopenjskim menjalnikom z osmimi prestavami, na kolesa pa bo prenesel 495 'konjev' oziroma 369 kilovatov moči. In če slučajno razmišljate o nakupu: američani bodo nov avtomobil pričeli izdelovati konec letošnjega leta (in z modelnim letom 2020), zanj pa bo v osnovi potrebno odšteti 60.000 dolarjev ali 53.400 evrov.
Novo na Metroplay: Ajda Rotar Urankar in David Urankar iskreno o zakonu in težki življenjski preizkušnji