Podatki še niso znani, niti kdaj bi avto lahko zapeljal na cesto, bi pa vsekakor bil zanimiva popestritev B-segmenta.
Francoski znamke gre zadnje čase vse kot po maslu. Od prihoda tretje generacije modela C3 na trg v začetku leta so prodali kar 200.000 primerkov tega avtomobila. Temu naj dodamo še 9.000 naročil za komaj predstavljen model C3 Aircross, pika i v zbirki uspehov podjetja pa je skupna zmaga in šesto mesto na reliju za Svetovno prvenstvo, ki je pred dobrim tednom dni potekal po Španiji.
Francoski proizvajalec se zato že lep čas poigrava z zamislijo, da bi naredil športno različico modela C3, ki bi se zgledovala po dirkalniku 'WRC', a bi bila namenjena za cestno vožnjo. O tem je na nedavnem avtomobilskem salonu govorila tudi predsednica uprave, Linda Jackson. Hkrati pa dejala, da se bo podjetje za proizvodnjo avtomobila odločilo na podlagi zanimanja kupcev.
Citroën v preteklosti že bil pomemben akter v tem segmentu
Dogajanje na trgu športnih avtomobilov v B-segmentu je medtem že nekaj let precej pestro. Dominira mu Fordova Fiesta z oznako ST, konkurirajo pa ji avtomobili, kot so Opel Corsa OPC, Renault Clio RS, Volkswagen Polo GTi in nenazadnje tudi Citroënov partner v koncernu PSA Peugeot z modelom 208 GTi, če naštejemo le najpomembnejše. Hitro lahko vidimo, da je Citroën praktično izmed večjih proizvajalcev na trgu vozil B-segmenta, ki nima športne različice svojega avtomobila.
Po drugi strani pa je pred leti Citroën na trgu že imel zanimive in uspešne športne različice svojih 'malčkov'. V sredini devetdesetih let je bil tako precej uspešen model Saxo VTS, med večjimi modeli pa tudi Xsara VTS in njen naslednik C4 VTS. Ljubitelji znamke se zato strinjajo, da je skrajni čas, da se francoski proizvajalec vrne na trg športnih 'malčkov'.
Jure Šujica
Foto: Citroën
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj