Citroën pripravil novo revolucijo, po več kot 100 letih se vrača h koreninam

27. 9. 2022 | Jure Šujica
Deli

Francoska znamka je med drugim predstavila nov logotip, ki spominja na čisto prvega iz leta 1919.

Dobro znano je dejstvo, da Citroënov logotip, ki na prvi pogled spominja na smrečico, v resnici ponazarja dvojno puščico. Ta je enaka kot profil zobnikov, ki so ga že v 19. stoletju uporabljali mlinarji, leta 1900 pa je patent za njegovo izdelavo kupil André Citroën in ga vgradil v svoje prve avtomobile. Omenjena inovacija je pripomogla k precej tišjemu delovanju avtomobilov, predvsem menjalnikov, danes pa jih splošno uporabljajo vsi avtomobilski proizvajalci.

Čez leta so pri Citroënu velikokrat spremenili svojo grafično podobo, zobnik v obliki ribje kosti pa je postajal vse bolj neprepoznaven. Z zadnjo, danes predstavljeno posodobitvijo, so se pri Citroënu odločili, da ga znova na nek način obudijo. Francoska znamka je namreč predstavila nov logotip, ki, čeprav okrogel namesto ovalen, močno spominja na tistega iz leta 1919.

Novost prihaja prihodnje leto

„Medtem ko se oziramo proti prihodnosti, je nekako logično, da zaključimo krog z vrnitvijo v preteklost, k Andreju Citroënu in njegovemu logu, ki predstavlja obljubo o inovativni in splošno dostopni mobilnosti za vse. Pomik k opaznemu podpisu za prihodnje modele je opazna, čeravno drobna evolucija, kjer je natančnost tehničnih, funkcionalnih ševronov obdana s toplino in skoraj človeško mehkobo ovala, ki jih obdaja, in v nasprotju s tem,“ je dejal Alexandre Revert, Citroënov oblikovalec, odgovoren za globalno podobo znamke.

Z novim logotipom so pri Citroënu spremenili tudi pisavo na svojih vozilih, salonih in drugod, kjer se pojavlja njihov napis. Obe novosti bosta sicer javno predstavljeni na 'pomembnem konceptu', kot ga napovedujejo pri Citroënu (zgoraj je mogoče videti del njegove maske), ki bo luč svet uzrl že v prihodnjih dneh, nova grafična podoba pa se bo na vseh novih avtomobilih pojavila s prihodnjim letom.