Citroenov križanec je prišel med zadnjimi, a še ni rekel zadnje

Citroën C5 Aircross z v prenovljeni podobi namesto krivulj kaže ostrejši obraz, med slovenskimi kupci je najbolj priljubljen z dizelskim motorjem

13. 6. 2022

Ko je leta 2018 prvič zapeljal na ceste, je bil Citroën C5 Aircross, med zadnjimi prišleki v razredu srednje velikih križancev. Po štirih letih in dobrega četrt milijona izdelanih primerkov, zdaj prihaja v prenovljen podobi in z nekaj dodatnimi elementi za osvajanje kupcev. Pri nas jih je bilo doslej 590, velika večina, skoraj 70 0dstotkv se jih je odločilo za dizelski motor, bencinski je bil zastopan s slabo tretjino, drobtinice pa so ostale za priključno hibridna izvedba.

Spremembe zunanje podobe nekoliko presegajo običajno prenovo, kajti zaobljene linije sprednjega dela so se umaknile bolj oglatim, zaradi katerih je videz nekoliko ostrejši, poleg tega pa je avtomobil videti širši. K temu pripomoreta tudi prenovljeni logotip znamke in tako imenovani svetlobni podpis dnevnih luči s svetilnimi diodami v obliki črke V. Tudi zadek je dobil nekaj oblikovne svežine, zraven pa so stilisti dodali še nove vzorce aluminijastih platišč in karoserijskih barv.

Pogonske možnosti so ostale nespremenjene, motorno paleto torej sestavljajo 1,2 litrski trivaljni bencinski motor s 96 kilovati (130 KM9, dizelski štirivaljnik s 96 kilovati (130 KM), oba z ročnim šeststopenjskim ali samodejnim osemstopenjskim menjalnikom ter kombinacija 1,6-litrskega bencinskega štirivaljnika in elektromotorja, ki v priključno hibridni izvedbi razvijeta sistemsko moč 165 kilovatov (225 km9 sistemske moči.

V potniški kabini lahko voznik in potniki pričakujejo urejeno notranje okolje. Instrumenti in stikala so razporejeni ergonomsko, novi desetpalčni zaslon na dotik pa je zdaj lažje berljiv in enostavnejši za uporabo. Osredotočenost na udobje ostaja pomemben element in C5 Aircross prevzema novo generacijo sedežev s posebnim polnilom, ki so že bili predstavljeni pri drugih modelih znamke. Sedeži s peno visoke gostote v jedru in 15 milimetrov debelo penasto plastjo naj bi dodatno prispevali k udobju. Prednji sedeži poleg ogrevanja sedežev ponujajo tudi masažno funkcijo trije zadnji sedeži, ki jih je mogoče posamično premikati, zložiti in umakniti pa lahko znatno povečajo prtljažni prostor.

Cene za prenovljeni C5 Aircross se začnejo pri 31.600 evrih in dvignejo do 49.750 evrov za priključno hibridno različico.