'Civilna različica' Hyundaijevega WRC dirkalnika tik pred prihodom na cesto (video)

Ne, pod motornim pokrov se ne bo skrival zgolj še en bencinski trivaljnik.

'Civilna različica' Hyundaijevega WRC dirkalnika tik pred prihodom na cesto (video) (foto: Hyundai) Hyundai
8. 10. 2020

Kateri bo naslednji model v Hyundaijevi ponudbi, ki bo postal polnopravni član družine športnikov, poimenovanih N. Po i30 (ki je nedavno doživel posodobitev) je sedaj pripravljena že prava mala armada športnikov, še nekaj pa jih je, sodeč po neuradnih video posnetkih iz Nurburgringa v pripravi – med njimi kot kaže tudi kombilimuzina s sredinsko nameščenim motorjem. A v prodajne salone bo kot kaže najprej zapeljal mali i20.

Manjši in mlajši brati i30 se pravzaprav zdi popolna izbira za predelavo v športnika, saj ga je Hyundaijev dirkaški oddelek pred tem že predelal za potrebe nastopanja v Svetovnem reli prvenstvu. Sedaj pa so izkušnje iz dirkaškega sveta prenesli še na cesto, oziroma dirkališče, kjer naj bi se i20 N po njihovih besedah počutil najbolj domače.

Zvok razkriva marsikaj

Kar se tiče samega videza je zaenkrat še malo znanega, po do sedaj videnem pa je mogoče sklepati, da bo tudi i20 odet v prepoznavno modro barvo, a bo hkrati imel še nekoliko več rdečih dodatkov. Hkrati pri Hyundaiju obljubljajo večje reže v sprednjem odbijaču, s čimer bodo zavoram, skritim pod 18-palčnimi platišči in hladilniku motorja zagotavljali zadostno količino svežega zraka. Sicer pa bo avtomobil oblikovan v skladu s filozofijo Sensuous Sportiness, ki jo je pred kratkim predstavil novi Tucson.

Edina, ali pa vsaj najpomembnejša skrivnost, ki je pri Hyundaiju še niso razkrili je torej motor. A tudi to ne velja v celoti. Iz zgornjega posnetka je namreč mogoče slišati, da bo pod motornim pokrovom pospravljen turbinsko podprt štirivaljnik. Kakšne so njegove specifikacije še ni znano, pričakovati pa je (vsaj v oziru na konkurenco in pa Hyundaijevo ponudbo), da bo i20 N poganjal 1,6-litrski motor s 198 'konji' oziroma 146 kilovati moči, kakršnega lahko najdemo v Koni N-Line.