Novo v Sloveniji: Cupra - španski športniki postajajo cenovno dostopnejši in bolj privlačni

Pri Cupri so okrepili motorno ponudbo Formentorja, hkrati pa že osvežili tudi najstarejšo članico družine: Ateco - tako v Seatovi, kot Cuprini izvedbi.

Novo v Sloveniji: Cupra - španski športniki postajajo cenovno dostopnejši in bolj privlačni (foto: Cupra) Cupra
29. 1. 2021

Nove španska znamka Cupra trenutno ponuja štiri modele in edini, ki ni v sorodu s katerim od Seatovih, je Formentor. Kompaktni CUV, ki so ga šele zdaj uradno predstavili v Sloveniji, je sicer na trgu od konca leta, četudi le v najmočnejši izvedbi. Zdaj bo ta spretno oblikovani križanec na voljo tudi z vstopnim motorjem. Tega pri tej športni znamki seveda ne gre jemati dobesedno. Novi motor v ponudbi je namreč znani 1,5-litrski TSi s 110 kilovati (150 'konj').

Sicer celotna motorna družina šteje sedem motorjev (med njimi sta tudi dva hibrida), od katerih je najmočnejši tisti, po katerem se verjetno vsem cedijo sline – dvolitrski štirivaljnik namreč zmore 228 kilovatov (310 'konj'), zraven pa je še štirikolesni pogon. V družbi Porsche Slovenija si od vstopnega modela za dobrih 30 tisočakov obetajo precej in so si optimistično zastavili, da bodo letos v treh salonih Cupra ​prodali 300 Formentorjev. To bo gotovo precej laže, ko se bodo omenjenima motorjema in dvema hibridoma, ki so že v ponudbi, čez leto pridružili še trije. Ob koncu leta pa še peti model, električno gnani El Born.

Sočasno začenja prodajno pot tudi prenovljena Ateca – kot Cupra in Seat. Prenovili so predvsem prednji del vozila – nova je maska, ki je poslej šesterokotna, odbijač je dobil novo obliko, v levem in desnem delu spodaj sta ločeni odprtini z manjšimi meglenkami. Prenovljena Ateca je poleg tega zdaj daljša za 18 milimetrov. Seveda ima Cupra nekaj oblikovnih posebnosti, na primer agresivnejšo maska, spojler na zadku ...

Motorje so posodobili, TDi je poslej le dvolitrski, v notranjosti je nov volanski obroč, nova so obloge, digitalna instrumentna plošča pred voznikom (10,25 palca), posodobljeni so asistenčni sistemi in tudi povezljivost je sedaj na višji ravni, voznik lahko dostopa do vozila tudi na daljavo (Cupra Connect). Nova je tudi izpeljanka Xperience, ki daje prenovljeni Ateci z izrazitejšimi obrobami in dodatno zaščito še robustnejši terenski videz.

Kaj: Prenovljena Cupra Ateca in Seat Ateca, vstopni model Formentorja
Za koliko: Formentor – od 30.375 evrov, Ateca – od 20.500 evrov
Kaj je novega: Formentor je dobil nov vstopni motor s 110 kW (150 KM), Ateca je povsem prenovljena, ima nov prednji del, osvežene motorje in boljšo povezljivost.