Najbolj vsestranski model Dacie bo končno na voljo še z novim pogonskim sklopom. Dolgo obljubljanim polnim hibridom.
Pri Dacii so sicer že nekaj časa obljubljali nov pogonski sklop in javna skrivnost je bila, da bo to seveda znan hibridni pogonski sistem E-tech, ki ga je moč najti tudi v Cliu in Conquestu. S presaditvijo pogonskega sklopa in baterije so pri Dacii dobili tudi samodejni menjalnik, hibrid pa je postal tudi najmočnejši Jogger in druga najmočnejša Dacia na trgu (po Dusterju 150).
Hibridni pogon znan iz Clia
Pogonski sklop sestavljao 1,6 litrski štirivaljnik ter dva e-motorja (eden pogonski in en zagonski alternator) s sistemsko močjo 105 kW (143 KM), vse pa v celoto povezuje inovativen štiristopenjski sekvenčni menjalnik brez sklopke (Multi Mode).
Z vsemi prenosi in načini delovanja pa menda omogoča kar 15 teoretičnih prestavnih razmerij. O porabi pri Dacii še ne govorijo, znano pa je, da je izpust CO2 108 g/km, doseg z enim polnjenjem rezervoarja pa naj bi znašal 900 km (kar je le nekaj manj od bivalentnega LPG motorja).
Prav poceni ne bo, toda za hibrida ...
Dacia Jogger Hybrid 140, kot je uradno polno ime novinca, ki bo pri nas na voljo menda marca, ponuja sicer vse prednosti polnohibridnega pogona. Tako speljevanje vedno prevzema e-pogon, potem pa se med vožnjo oba pogona dopolnjujeta. Glede na napolnjenost baterije (ta zmore 1,2 kWh, nameščena je pod zadnjimi sedeži), pa se lahko voznik odloči celo za krajšo povsem električno vožnjo.
Pri Dacii pravijo, da naj bi povprečno voznik kar 80 odstotkov prevozil s pomočjo elektrike, poraba goriva pa je manjša za 40 odstotkov. Velikih oblikovnih sprememb seveda ni, nekaj pa jih je v notranjosti, kjer je hibrid dobil digitalizirane merilnike, električno ročno zavoro, novo osrednjo konzolo in ročko menjalnika.
V Franciji so pri Dacii že postavili ceno, ki znaša 24.600 evrov, pri nas pa bi lahko bila, glede na razmerje vstopnih modelov, celo nekaj nižja. Počakajmo torej do marca.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj