Dacia predstavlja velik korak na poti v zeleno prihodnost

18. 6. 2021 | Jure Šujica
Deli

Nova grafična podoba znamke bo dokončno uveljavljena v začetku prihodnjega leta.

Se še spomnite, kako je romunska znamka Dacia po zaslugi Renaulta leta 2004 začela osvajati evropske trge s svojim cenovno dostopnim in nezahtevnim Loganom? Ni kaj, odgovorni pri podjetju Dacia (ki je sicer nastalo že leta 1965) so vedeli, kaj počnejo, uspeh pa je bil takojšen. Vseeno pa Dacia dobrih 15 let kasneje ni več to, kar je bila leta 2004. Čeprav še vedno velja za cenovno dostopno znamko, pa so njeni avtomobili precej bolj dovršeni, izboljšala pa se je tudi njena slika v očeh številnih.

Prav zato pa je sedaj nastopil čas, da pri Renaultu romunski znamki namenijo novo celostno podobo, s katero bodo nadaljevali razvoj znamke, ki sicer po besedah Denisa Le Vota poteka neprestano. Osrednji del transformacije je nov logotip znamke. Dosedanjega v obliki deltoida, ki v osnovi izvira iz leta 2008 bo namreč nadomestil precej bolj enostaven logotip s stiliziranima, zrcalno zapisanima črkama D in C, postavljenima ena ob drugi. Omenjeni logotip in novo podobo zapisa smo sicer pred časom že lahko videi tudi v praksi in sicer pri konceptu Dacia Bigster.

V enakem slogu kot obe črki logotipa bo poslej zapisano tudi ime znamke, preprosto zapisano z odebeljenimi velikimi tiskanimi črkami, s čimer naj bi pri Dacii želeli nakazati na robustnost in stabilnost njihovih avtomobilov, hkrati pa črka D kot stilizirana puščica, obrnjena v desno nakazuje na usmerjenost znamke v prihodnost...

...ki pa bo očitno zelena. Nenazadnje je Dacia že vstopila tudi v svet električnih avtomobilov, za kar je zaslužen model Spring, kar pa hkrati nakazujejo tudi z novo barvno paleto. Ta namreč zajema tri nove zemeljske barvne odtenke: temna kaki, terakota in peščena.

Novo podobo, vključujoč barve, logotip, novo spletno stran, brošure, prodajno-servisna mesta in druge komunikacijske elekemte bodo pri Dacii prilagodili postopoma z začetkom v tem mesecu, projekt pa naj bi bil končan v začetku prihodnjega leta.

Preberite še:

Novo na Metroplay: "Ne obstaja tema, o kateri se ne bi smeli šaliti!" - Lado Bizovičar | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem