Dacii uspelo nepredstavljivo: bolje od Renaulta tudi v Franciji

28. 12. 2021 | Jure Šujica
Deli

Kaotična situacija zaradi pomanjkanja poplprevodnikov je šla na roko romunski znamki.

Ko je Renault pred približno dvema desetletjema začel z aktivno reorganizacijo znamke Dacia, so imeli v Franciji z romunsko znamko jasne cilje: trgu ponuditi cenovno dostopne avtomobile in se iz Romunije razširiti po celotni Evropi. Načrt je Renaultu več kot uspel, kar dokazuje vse boljši sloves znamke tudi na nekoliko bolj zahtevnih trgih, še posebej po zaslugi Dusterja. Terensko vozilo nenazadnje uporabljajo številne gorske službe, tudi Gorsko-reševalna služba v Sloveniji.

Preberite še: Prodaja novih avtomobilov: Kakšni so rezultati ob koncu leta in katere avtomobile je mogoče kupiti brez čakanja?

Dacia pa je sedaj dosegla nov mejnik. Po prodaji je namreč v Renaultovi domovini, Franciji, prehitela prav vse domače avtomobilske znamke, tudi Renault in Peugeot, ter se zavihtela na vrh lestvice avtomobilskih znamk po prodaji v letu 2021.

Ključen je Sandero

Po podatkih Autowaysa so namreč pri Dacii do 20. decembra prodali 99.698 vozil, kar pomeni, da je Dacii pripadel 14,5 odstotni tržni delež (do novega leta bi številka lahko dosegla 100.000 prodanih vozil), medtem ko tržni delež Renaulta in Peugeota znaša 'le' 13,3 oziroma 12,7 odstotkov. Hkrati je Dacia zabeležila kar 27-odstotno rast prodaje v primerjavi z lanskim letom. Levji delež zaslug za to gre s 67.638 prodanimi primerki modelu Sandero.

Razlog za odlično prodajo gre sicer iskati tudi v trenutni situaciji na področju novih vozil. Pomanjkanje najnovejših varnostnih in zabavnih elementov v njihovih avtomobilih v primerjavi s konkurenco namreč pomeni, da se Dacia med vsemi znamkami na trgu najbolje spopada s pomanjkanjem polprevodnikov na trgu svoje pa doda še možnost pogona na plin. Večina vozil je namreč opremljena s takšnim bencinskim motorjem.

Preberite še: Kratki test: Dacia Duster Prestige 1.3 TCe 150 EDC (2021)