Dayun ES3 je skromen po merah in zmogljivostih, nikakor pa ne skopari z opremo za lažjo in udobnejšo vožnjo.
Dayun je očitno naslednje kitajsko avtomobilsko ime, ki prodira na staro celino. Za začetek z modelom 3,70 metra dolgega električnega mestnega malčka ES3, s štirimi vrati, štirimi sedeži, električnim motorjem z močjo 35 kilovatov in 255-litrskim prtljažnikom. Avtomobil razvije najvišjo hitrost 100 kilometrov na uro in za pospešek do te hitrosti potrebuje 12,5 sekunde. Normna poraba je razmeroma skromnih 10,7 kilovatne ure elektrike na 100 kilometrov, kar pomeni, da s polno baterijo lahko prevozi 299 kilometrov.
Pri opremi kitajski malček ni nič skromen in premore vse od tempomata in nadzora tlaka v pnevmatikah, kamere za vzvratno vožnjo in samodejne klimatske naprave do sedežev iz umetnega usnja, volanskih stikal, navigacijskega sistema in gretja sedežev. Obsežni komunikacijski sistem ponuja vse od dostopne točke WiFi, Android Auto in Apple Carplay do navodil za uporabo z razlagalnimi videoposnetki. Za zdaj pa se bodo morali kupci zadovoljiti z angleškim menijem, če ne bodo govorili kitajsko.
Težava vseh malih avtomobilov je njihova cena in mali Dayun ni nobena izjema. Nemški uvoznik zanj zahteva skoraj 27.500 evrov, vprašanje pa je kdaj in če sploh bo naprodaj pri nas.
Preberite še: To je novi Dacia Duster, ki bo na ceste zapeljal prihodnje leto! Kaj pa cena?
BONUS VIDEO: Prisluhnite najbolj zanimivim izkušnjam dveh izvrstnih slovenskih dirkačev!
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj