Po izvedbah 90 in 110 prihaja še različica 130 s prostorom za osem potnikov.
Land Rover Defender je bil v preteklosti poleg tega, da je bil sposoben premagovati najzahtevnejše terene znan tudi po tem, da je tja lahko, še posebej v svoji najdaljši izvedbi, popeljal do devet potnikov. S tovrstnimi tereni se bolj ali manj uspešno lahko spopada tudi v najnovejši izvedbi. Popravek, v najnovejših dveh izvedbah, tri- in petvratni z oznakama Defender 90 in 110. Kot kaže pa se obema sedaj pridružuje še največja z oznako Defender 130.
Po tem, ko je pred dvema tednoma Land Rover motorno ponudbo obogatil z osemvaljnimi motorji, so se namreč sedaj pojavile govorice, o tem, da naj bi Britanci razmišljali še o najdaljši izvedbi nove izvedbe legendarnega terenca. Zanje so po poročanju portala Automotive news Europe poskrbeli kar v podjetju samem, kjer so dejali, da bo nov avtomobil pripravljen v prihodnjih 18 mesecih, njegova ciljna publika pa naj bi bila Severna Amerika, Bližnji vzhod in pa Kitajska.
Poltovornjak še ni odpisan
Čeprav bo novinec nosil oznako 130, pa njegova medosna razdalja ne bo znašala 130 palcev (v prvi generaciji je številka izvedbe pomenila ravno to), temveč 'le' 119 palcev (3,02 metra), kot v že predstavljeni izvedbi Defender 110, večji pa bo nato previs preko zadnjih koles. Avtomobil bo tako daljši za 13 palcev oziroma 341 milimetrov, skupna dolžina pa bo znašala 201 palec oziroma 5,1 metra. Hkrati bo potnikom na voljo osem sedežev.
Pri Land Roverju kljub večjim dimenzijam poudarjajo, da bo novinec še vedno pripravljen na različne avanture, hkrati pa dodajajo, da je to le eden izmed načinov, s pomočjo katerih bodo ob relativno majhnem vložku poskrbeli za širitev ponudbe in znamke, hkrati pa posledično doseči nove kupce. Posledično so se zato že pojavila ugibanja o tem, ali bodo pri Land Roverju vendarle pripravili tudi različico Defenderja v segmentu vse bolj priljubljenih poltovornjakov, a o tem zaenkrat še ni govora.