Dizelski dostavniki se bodo »čudežno« lahko spremenili v električne, prvi bo na vrsti največji

Dizelski dostavniki se bodo »čudežno« lahko spremenili v električne, prvi bo na vrsti največji (foto: Renault)
Renault

Skupina Renault in Phoenix Mobility uvajata naknadno vgradnjo električnega pogona v lahka gospodarska vozila

V gospodarsko in politično negotovih časih se tudi na področju mobilnosti  pojavlja  veliko zanimivih idej. Med njimi je tudi predelava lahkih gospodarskih vozil s termičnimi motorji v električne dostavnike. S tem namenom so pri Renaultu s podjetjem Phoenix Mobility iz Grenobla, ki je specializirano za predelave gospodarskih vozil v električna, podpisali pismo o nameri za ustanovitev partnerstva za razvoj in prodajo kompletov za predelavo. Ta inovativna rešitev bo omogočila predelavo več kot pet let starih lahkih gospodarskih vozil z motorji z notranjim zgorevanjem v električno gnana vozila.

Prva etapa tega sodelovanja predvideva skupen razvoj in dobave prvih kompletov za predelavo modela Master pred koncem leta 2023. Cilj prve etape bo prodati in vgraditi približno tisoč kompletov za predelavo ter tako poklicnim uporabnikom dokazati prednosti take predelave kot sta udobnost vožnje na elektriko, spoštljivost do okolja, ekonomske prednosti in podobno. Sčasoma bo ta rešitev razširjena še na druge modele.

Z izkoriščanjem industrijskih veščin ekip v obratu Re-Factory v Flinsu bo Skupina Renault te komplete sestavljala prav v tej tovarni, ki je namenjena krožnemu gospodarstvu; podjetje Phoenix Mobility bo sodelovalo na temelju svojega strokovnega znanja kot priznan ponudnik predelav za podjetja. Podrobnosti o pogonu in postopku predelave za zdaj pri Renaultu še ne razkrivajo.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja