Načrt je v veliki meri povezan s širjenjem znamke na kitajski trg, kjer je zanimanje za električne avtomobile največje.
Zanimivo, kako se nekatere stvari hitro spremenijo. Le slaba dva tedna namreč minevata, odkar so pri Volvu napovedali, da bodo do leta 2019 predstavili električne različice vseh vozil v svoji floti, z letom 2025 pa naj bi električni avtomobil predstavljali četrtino celotne prodaje znamke. Danes pa je znamka napovedala še bolj intenzivno usmeritev v proizvodnjo električnih avtomobilov, saj naj bi njihov delež v sklopu celotne prodaje do leta 2025 zrasel kar na polovico.
»Lani smo se zavezali k elektrifikaciji celotne flote naših vozil, s čimer se pripravljamo na obdobje, ko za pogon avtomobilov ne bomo več uporabljali motorjev z notranjim zgorevanjem. Z današnjim dnem smo to zavezo še okrepili s še močnejšo usmeritvijo na največji svetovni trg za električne avtomobile. Kitajska električna prihodnost je hkrati tudi Volvova električna prihodnost,« je dejal Hakan Samuelsson, generalni direktor znamke Volvo.
Motorji z notranjim zgorevanjem: do kdaj še?
Kitajska je trenutno največji trg za električne avtomobile na svetu, kamor se po zaslugi kitajskega lastnika Geely zadnje čase vse bolj širi tudi Volvo. Na omenjenem trgu tako zdaj že prodajajo hibridno različico modela S90, v tem tednu pa bo v eni izmed treh tamkajšnjih tovarn stekla še proizvodnja hibridne različice modela XC60 z oznako T8.
Prihodnje leto naj bi Volvo sicer predstavil tudi prvi povsem nov model (izključno) električnega avtomobila, ki temelji na konceptu 40.2, predstavljenem leta 2016.
Glede na to, da se znamka vse bolj intenzivno usmerja v razvoj in proizvodnjo električnih avtomobilov, se tako počasi postavlja vprašanje, kdaj bodo v celoti opustili proizvodnjo avtomobilov s klasičnimi motorji. Znamka je namreč že pred časom napovedala, da bodo po letu 2019 v ponudbi obdržali izključno električne in hibridne avtomobile. Skoraj gotovo pa je, da bodo tovrstni avtomobili in motorji najdlje ostali prisotni na trgih Evrope in Severne Amerike.