Dodatno loščenje dveh zvezdnikov

Mercedes-Benz je z novim modelnim letom nadgradil modela razredov A in B, ki sta polepšana in  tudi nekoliko pametnejša.

Ko se poleže zvezdni prah, je čas za sveže ideje in tako je pri Mercedes-Benzu nastopil trenutek za posodobitev modelov razredov A in B. Z novim modelskim letom ju je med drugim mogoče prepoznati po prenovljenem pokrovu motorja z dvema izrazitejšima grbinama, po spremenjeni mreži hladilnika in po bolj ravnih žarometih. Avtomobila sta nekoliko osvežena tudi na zadnjem delu.

V notranjosti obeh kompaktnih modelov je osrednja točka prostostoječi zaslon, ki združuje 7-palčni del z digitalnimi merilniki in večjega 10,25-palčnega s komunikacijskim sistemom. Opcijsko sta na voljo dva 10,25-palčna zaslona s širokozaslonsko optiko, zadnja kamera je serijska, nov je volanski obroč, prevlečen z usnjem, v notranjosti, na primer pri sedežih, pa so uporabili več recikliranih materialov.

Prenove je bil deležen telematski sistem, novost je integracija senzorja prstnih odtisov za identifikacijo in avtorizacijo voznika, ki bo predvidoma na voljo v prvem četrtletju prihodnjega leta. Komunikacijski sistem bo imel dodatno funkcijo potovalnih informacij in bo znal prebrati obsežne informacije o znamenitostih na poti.

Bencinski motorji so bili ves čas elektrificirani kot 48-voltni blagi hibridi in med enakomerno vožnjo omogočajo vožnjo z izklopljenim motorjem z notranjim zgorevanjem. Pri priključnih hibridih so zaradi optimizirane baterije povečali uporabno energijsko vsebnost, moč elektromotorja pa za 5 kW (7 KM). Poleg standardne moči 3,7 kW je izboljšano baterijo zdaj mogoče polniti tudi z izmeničnim tokom in do 11 kW, namesto le 7,4 kW kot doslej. Še vedno pa razred A ponuja možnost polnjenja baterije z enosmernim tokom in do 22 kW.

Spremembe torej niso zelo velike, jih je pa kar nekaj in naj bi zvezdnikoma omogočile, da bosta  v koraku s časom in tekmeci.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol