Da organizatorji avstrijskega prvenstva znajo organizirati dirko, nimajo pa pojma o driftu, sojenju ali realnih rezultatih, je bilo videti že po prvi dirki njihovega prvenstva, po drugi pa je jasno, da nategujejo vsepovprek.
Nesposobni in pristranski vodja sodnikov Franz Fabian (ki se v premorih rad usede v dirkalni avto in dokaže, da nima pojma le na sodniškem stolpu, temveč tudi za volanom drift avtomobila) je tokrat imel jasen cilj: na dirki v OAMTC-jevem centru Lang-Lebring mora zmagati inštruktor tega centra, sicer driftersko popolnoma (pod)povprečni Alois Pamper (glede na znanje drifta bi se lahko pisal tudi Pampers).
In ne glede na to, koliko se je trudil, je bil Fabsi, kot Fabiana kličejo lokalci (no ja, pravilneje bi bilo Bebsi), neuspešen: s svojim pristranskim sojenjem (sodniška žirija je sicer tričlanska, a je ocene v resnici dodeljeval on, preostala dva sodnika pa, kot je razvidno iz videa, tekmovalcev sploh nista spremljala) je sicer oškodoval kup tekmovalcev, med njimi Markusa Milizerja, Luko Marka Grošlja in Georga Comandello, a mu Pamperja vseeno ni uspelo spraviti na prvo mesto.
Po nesreči je namreč krepko previsoke ocene podelil tudi Hannesu Danzingerju, ki se je s serijskim M3 sicer peljal lepo, a nikakor na ravni, ki bi bila vredna prve trojice.
Zgolj za primer: za vožnjo, v kateri se je zavrtel, je Fabian Pamperju dal 43 točk od 50 možnih, Grošlju, Militzerju in Comandelli pa za odlične vožnje le točko ali dve več. Ne smešno – kriminalno. Celotne vožnje vseh najboljših si lahko ogledate v videu in videli boste, kako kriminalno je bilo sojenje.
In prav zato je precej verjetno, da se kar nekaj tekmovalcev zadnjih dveh dirk prvenstva (ki si tega imena niti ne zasluži) ne bo več udeležilo. Zakaj bi se le, če sodniki točke dodeljujejo po prijateljskih vezeh, ne pa po tekmovalni uspešnosti.
Dušan Lukič, foto: Matej Grošelj, Gašper Tršan