Na slovenjgraškem letališču so vajeni gneče. Kadar se tam dogaja 402 Streetrace v kombinaciji s tuning razstavo in našim Drift Challengeom, se zbere na tisoče gledalcev.
Tudi letos ni bilo nič drugače - in tudi tokrat je bil drift najbolj zanimiva disciplina dneva. Tako kot je v navadi, je zmagovalca določil twindrift superfinale, neposredni dvoboj najboljši dveh voznikov dneva. Takšni dvoboji lahko prinesejo presenetljive rezultate in v Slovenj Gradcu se je zgodilo prav to.
Ves dan, od prvega kroga do finala, je boljše in bolj konstantne vožnje kazal Peter Cimerman, vendar pa je v prvi vožnji superfinala storil napako, kar je bilo dovolj, da si je Josip Žagar, zmagovalec prejšnje dirke v Logatcu, nabral toliko prednosti, da ga Cimerman kljub zmagi v drugi vožnji superfinala ni več mogel ujeti in zmaga je tudi tokrat odšla na Hrvaško.
Žagar tako vodi v skupnem seštevku, na tretjem mestu pa je Peter Žvan, ki se je v Slovenj Gradcu povzpel na najnižjo stopničko. Žvan že resno razmišlja o tem, da bi svojo Alfo 75 zamenjal za BMW M3 in z njim posegel v boj za zmago (ki si jo glede na vozniške sposobnosti nedvomno zasluži). V finale sta se (kot v Logatcu) prebila še Marino Pirič in Aleš Prevodnik, novinec med najboljšimi pa je Gašper Grošelj, ki je po neprepričljivih predstavah na treningu (in deloma v prvem krogu tekmovanja) v polfinalu in finalu vozil kot prerojen. Darko Šalamun, ki bi v Logatcu skorajda odnesel tretje mesto, se na precej počasnejši in tehnično zahtevni slovenjgraški progi ni znašel najbolje, zato se je poslovil že po polfinalu.
Podrobnejše rezulatate najdete tukaj, ogledate pa si lahko tudi video.
Dušan Lukič , foto: Aleš Pavletič, Matej Grošelj, Filip Kocijančič
Novo na Metroplay: Jan Plestenjak iskreno o enem najbolj čustvenih trenutkov njegove glasbene kariere