Novinec, ali bolje rečeno povratnik v DS-ovi ponudbi cilja na kupce segmenta C, ni pa še jasno, ali bo šlo za križanca ali za kombilimuzino.
Znamka DS je v prvi fazi nove dobe največ uspeha požela z modelom DS3, ki je ob osamosvojitvi kar nekaj časa ostal tudi njihov edini avtomobil v ponudbi. DS4 je na drugi strani kar nekoliko izzvenel in se ob tedaj še aktualni kombilimuzini Citroen C4, s katero si je delil platformo, na tržišču nekako ni najbolje prijel. Vseeno pa so se pri DS-u odločili, da je čas za povratek v C avtomobilski segment in s tem tudi novega DS4.
Ta ja sinoči doživel tudi svojo (prvo) uradno predstavitev. A ne celotne. Pri DS-u so se namreč odločili, da zunanje podobe svojega najnovejšega modela še ne bodo razkrili čisto takoj. Namesto tega so se odločili in javnosti najprej predstavili tehnične podrobnosti novinca, ki bo na ceste prišel v prihodnjem letu.
Za osnovo novega avtomobila so pri DS-u vzeli že znano in najbolj razširjeno platformo koncerna PSA EMP2, na kateri na primer temeljijo vsi aktualni Peugeotovi modeli segmentov C ali višje, pa tudi velik del Oplovih in Citroenovih modelov. Kot poudarjajo pri DS-u je ta platforma optimalna za razvoj novega avtomobila, saj jim je omogočila izdelavo točno takšnega videza, silhuete, kot so jo želeli ustvariti, hkrati pa zagotavlja zadostno mero trdnosti brez prevelike teže.
Za udobje v vožnji bo kakopak dobro poskrbljeno. Če je za lagodno vožnjo legendarnega Citroena DS skrbela hidravlika, bo sistem v DS4 nekoliko bolj zapleten. Avtomobil bo namreč ponujal aktivno vzmetenje, povezano s kamero na vrhu vetrobranskega stekla. Ta bo nato spremljala cestno podlago in ob morebitnih neravninah računalniku sporočila, ali naj ojača ali pa omehča blažilnike – vsakega posebej – ter tako pripomogla k temu, da se tresljaji s ceste ne bodo prenašali v kabino.
Seveda pa bo avtomobil tudi poln asistenčnih in razvedrilnih sistemov ter tehnologij. Tako bo recimo omogočal avtonomno vožnjo druge stopnje, kar med drugim pomeni opremljenost s številnimi radarji in kamerami ter projecirni zaslon. Ob enem bo avtomobil prejel povsem nov infozabavni sistem DS Iris, ki ga bo mogoče upravljati na podoben način kot pametne mobilne telefone, hkrati pa bo mogoče nastaviti več različnih uporabniških profilov voznikov.
Kakšni pogonski sklopi bodo poganjali DS4 druge generacije zaenkrat še ni znano, saj so Francozi razkrili le en pogonski sklop, za katerega je pričakovati, da bo tudi najbolje prodajan. Gre za že poznan priključno-hibridni pogonski sklop, sestavljen iz 1,6-litrskega turbobencinskega motorja in pa elektromotorja, ki bosta proizvedla 225 'konjev' oziroma 165 kilovatov sistemske moči, izključno električni doseg pa bo po podatkih WLTP omejen na 50 kilometrov.