Razlog je preprost: večji križanec se cenovno enostavno ne bi izplačal in bi bil hkrati v nasprotju s politiko znamke.
Dacia Duster je s prihodom na trg romunski znamki pomagal k občutnemu dvigu ugleda, še posebej med tistimi vozniki, ki od relativno poceni športnega terenca pričakujejo tudi dejansko uporabnost na terenu. S tega vidika avtomobil celo na neki način spominja na Fiatovo Pando iz 80. let prejšnjega stoletja, ki se je s svojo preprostostjo in zanesljivostjo zapisala tako v srca lovcev kot drugih voznikov, ki veliko časa preživijo v gozdovih in gorah.
Čeprav je Duster postal uspešnica in je pred kratkim dobil nadaljevanje v obliki druge generacije in se je celo omenjala možnost, da bi avtomobil dobil večjega brata, pa se to očitno vseeno ne bo zgodilo. Generalna direktorica britanskega oddelka Dacie, Louise O'Sullivan, je namreč za britansko spletno stran Autocar potrdila, da je možnost izdelave večjega športnega terenca z imenom Grand Duster izključena iz povsem preprostega razloga: avtomobil bi bil enostavno predrag.
Čeprav so avtomobili znamke Lancia od prihoda Logana na trg, tako po videzu kot po kakovosti močno napredovali – kar se ne nazadnje nekoliko pozna tudi na njihovi ceni – pa je znamka očitno dosegla zgornji cenovni prag. Če bi namreč začeli izdelovati še nekoliko večje in dražje avtomobile, bi to povzročilo izgubo kupcev, ki bi se tako začeli ozirati po vozilih znamke Renault ali celo konkurenčni ponudbi zunaj omenjenega koncerna. Edini križanec v ponudbi bo tako (če odmislimo Sandera Stepway, ki z dodanimi plastikami in drugimi dodatki daje vtis križanca) še naprej ostal Duster, kot ga poznamo že zdaj.
Preberite še: