Salon IAA v Münchnu je očitno res dokončno ustoličil vsaj najpomembnejše kitajske avtomobilske znamke v Evropi. Tudi v Sloveniji bosta avtomobilsko krajino dopolnili dve novi imeni - Voyah in Forthing.
Za obe znamki pri podjetju Plan-Net Avto d.o.o., ki bo vodilo prodajo in zastopstvo, ravno v teh dneh končujejo homologacije. Sicer pa imajo z zastopanjem tovrstnih znamk pri tem podjetju kar nekaj izkušenj, saj so na primer v Slovenijo pripeljali MG, zastopajo pa tudi Maxus in Aiways (MG je medtem prešel pod dežnik podjetja Grand Auto, Plan-Net Avto je prodajalec).
Dve znamki iz koncerna Dongfeng
Obe znamki sta sicer v lasti koncerna Dongfeng; Forthing je bolj usmerjen na družinsko in praktično rabo, saj imajo v ponudbi tudi velikoprostorce, Voyah pa je relativno mlada znamka (iz leta 2020), ki predstavlja premijsko ponudbo koncerna. Pri Plan-Net Avtu bodo začeli nekoliko bolj skromno, saj bodo ponudili le po en model vsake znamke (no, Voyah ima tudi sicer le tri, Forthing šest).
Po en model SUV
Ponudbo Forthinga bo tako predstavljal baterijsko električni SUV srednjega razreda T5 Evo EV, ki je dolg 4,56 metra. Pogonski sklop predstavlja baterija s 86 kWh in motor s 150 kW, pri Forthingu pa pravijo, da to zadostuje za doseg do 521 km. Dobro opremljen model velja na ceniku slabih 44 tisočakov (minus državna spodbuda).
Tudi ponudbo znamke Voyah predstavlja SUV, ki pa je vsaj za eno stopnico nad T5. Gre za 4,5 metra dolg model Free, ki ga poganjata elektromotorja s sistemsko močjo 360 kW (na voljo je tudi s podaljševalnikom dosega) in baterijo z zmogljivostjo 106 kWh. Zmore celo 200 km/h, do stotice pa pospeši v 4,7 sekunde. Doseg, ki ga navajajo, znaša 500 km. Večji in bolje opremljen SUV pa velja že 80 tisočakov.
Preberite še: Nissanovi evropski načrti in "mega" Micra
BONUS VIDEO: Renault, ki piše zgodovino: Napočil je konec bencinu in legendarni oznaki …
Novo na Metroplay: Ajda Rotar Urankar in David Urankar iskreno o zakonu in težki življenjski preizkušnji