Nemčiji na evropskem nogometnem prvenstvu ni šlo najbolje, njihovo ekipo je izločila Španija, kitajsko avtomobilsko podjetje pa jim je ukradlo čast uradnega sponzorja.
In to v domovini zvenečih avtomobilskih znamk Mercedes-Benz, BMW, Audi, Volkswagen in Porsche! Tisti, ki so gledali katero od tekem, so zagotovo videli logotip BYD na ogradi igrišča in v TV oglasih. BYD (kar pomeni Build Your Dreams), ki je bil do pred nekaj leti praktično neznan zunaj Kitajske, se je zdaj razigral na domačem terenu nemške avtomobilske industrije.
Zagotovitev prelomne sponzorske pogodbe za nogometno prvenstvo Euro 2024, poudarja evropske (in tudi globalne) ambicije rasti prodaje. Turnir, ki je potekal po vsej Nemčiji, je BYD izkoristil za znatno izboljšanje prepoznavnosti svoje blagovne znamke in za prikaz svoje zavezanosti trajnosti in inovacijam v vozilih z novo energijo.
Kot del sponzorstva se je BYD z vrsto aktivnosti na terenu v mestih, ki so gostila tekme, vključno z Münchnom, Berlinom, Hamburgom in Stuttgartom, povezal z nogometnimi navijači. V Münchnu je BYD v bližini Allianz Arene postavil interaktivne razstave električnih vozil, kjer so lahko ljubitelji iz prve roke spoznali najnovejše električne avtomobile znamke in se z njimi odpeljali na testne vožnje.
V Berlinu je BYD v sodelovanju z lokalnimi oblastmi namestil mobilne polnilne postaje, da bi podprl pritok obiskovalcev in voznikov električnih vozil med turnirjem. Te postaje so bile strateško locirane okoli ključnih prometnih vozlišč in stadionov, kar je zagotavljalo enostaven dostop tako domačinom kot turistom.
V Hamburgu so imeli vrsto dejavnosti za vključevanje skupnosti, vključno z nogometnimi klinikami za mlade navdušence v sodelovanju z lokalnimi klubi. Te pobude so bile namenjene spodbujanju nogometa na množični ravni in spodbujanju telesne pripravljenosti med mladimi kot načinom, da pokažejo vrednote blagovne znamke BYD glede trajnosti in inovativnosti.
V Stuttgartu je BYD sodeloval z lokalnimi šolami pri izobraževanju o obnovljivih virih energije in električni mobilnosti. Te srečanja so ozaveščala udeležence o okoljskih prednostih električnih vozil in spodbujajo mlajšo generacijo, da sprejme zelene tehnologije.
Torej sponzorstvo ni bilo samo promocija blagovne znamke, ampak tudi nekaj koristnih in pomembnih dejavnosti za lokalne skupnosti.
Preberite še: