Rezultati, ki jih je objavila Zveza potrošnikov Slovenije, so na žalost kar pričakovani ...
V pregledu 48 polnilnic za električne avtomobile v Sloveniji jih je 24 doseglo oceno dobro, nobena pa ocene zelo dobro. Ker so ti avtomobili vse bolj pogosti, bi morali uporabniško izkušnjo, ki je trenutno bolj primerna le za tehnike in poznavalce električnih avtomobilov, zasnovati bolj skrbno, so sporočili iz zveze potrošnikov.
Nekatere polnilnice za električne avtomobile, ki so postavljene po državi, so pregledali ocenjevalci Mednarodnega inštituta za potrošniške raziskave. Izbrali so jih naključno, vendar tako, da so pokrili različne ponudnike, regije in načine polnjenja.
Ocenjevalci so preverili, kako najti polnilnico, se prijaviti, začeti polnjenje in ga plačati. Zanimalo jih je, kako je s servisnimi in drugimi storitvami ter ali je prostor prilagojen invalidom in družinam z otroki. Pozorni so bili tudi na večja odstopanja od označenih hitrosti polnjenja.
Med preverjenimi polnilnicami jih je 24 dobilo oceno dobro, 18 povprečno, štiri pomanjkljivo in dve nezadovoljivo, saj polnjenja niso mogli opraviti. Pregled je med drugim dokazal, da polnilnic brez kartice ponudnika ali aplikacije skoraj ni mogoče uporabljati, nobena obiskana polnilnica pa ne omogoča preprostega načina plačila s kreditno kartico.
"Čeprav je kar nekaj polnilnic na ocenjevanju dobilo dobro skupno oceno, to ne pomeni, da je ponudba zares zgledna," so zapisali. S stališča uporabnika bi bilo po njihovih navedbah treba poskrbeti, da so polnilnice pokrite, da je plačilo možno s splošno uporabljano kreditno kartico in da so moči polnilnic z enosmernim tokom večje od 150 kilovatov, tistih z izmeničnim tokom, pa bi moralo biti čim več.
Preberite še: Karavanskega Passata ne bo. Namesto njega pa pri Volkswagnu pripravljajo ...
BONUS VIDEO: To so skrite slabosti (in prednosti) električnih avtomobilov!
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj