Prvi Suzukijev baterijski avtomobil bo k nam pripeljal šele prihodnje leto, Suzuki Slovenija in Judo zveza Slovenije pa sta podpisala že deveto sponzorsko pogodbo.
Pri japonskem Suzukiju so dolgo odlašali s prvim modelom na baterijski električni pogon in serijska izvedba, naj bi bila na evropskih cestah letošnje poletje, a bo vsaj na slovenski trg prišel šele prihodnje leto. Avtomobil z imenom e Vitara je nastal na osnovi konceptnega modela eVX, ki združuje obliko znanega križanca ter sodobno pogonsko tehnologijo s štirikolesnim pogonom in novo platformo posebej razvito za električna vozila.
Električni sistem štirikolesnega pogona temelji na dveh neodvisnih oseh in vključuje vozni način , ki omogoča nemoteno vožnjo na neravnem terenu, in sicer z zaviranjem vrtečih se koles in porazdelitvijo pogonskega navora na nasprotno kolo. Avtomobil bo glede na zmogljivost baterije 49 ali 61 kWh z enim polnjenjem lahko prevozil od 350 do 460 kilometrov. Pri izvedbi z dvokolesnim pogonom bo motor razvil 106 kW, pri štirikolesnem pa 128 ali135 kW.
Pri Suzukiju Slovenija so e Vitaro uspeli pokazati samo za apetit in sicer ob podpisu že devete sponzorske pogodbe z Judo zvezo Slovenije. Znamka Suzuki vidi sodelovanje s slovenskimi judoisti dolgoročno in podpis nove pogodbe dokazuje zavezanost podpori enemu od najbolj trofejnih slovenskih športov. Tokrat bodo judoisti eno leto uporabljali dve Vitari in dva S Crossa.