Električni križanec bo prvi v družini električnih avtomobilov, razvitih na novi skupno platformi obeh znamk - a bo vseeno ponujal nekaj Subarujevega pridiha.
Sodelovanje dveh japonskih znamk, velikana po imenu Toyota in pa Subaruja se je prvič pričelo pred približno desetletjem, ko je na trg zapeljala prva generacija 'žepnih' kupejev po imenu Subaru BRZ/Toyota GT-86 – zgodba, ki je pred kratkim doživela nadaljevanje. Vse od tedaj pa sta obe znamki vse bolj povezani, še posebej na področju elektrificiranih vozil (kjer Toyota velja za pionirja).
Skupen projekt razvoja platforme za novo generacijo električnih vozil segmentov C in D so Japonci tako napovedali že pred dvema letoma, Subaru pa je sedaj tik pred tem, da predstavi tudi prvi rezultat projekta. Gre za križanca segmenta C, ki so mu namenili precej pomenljivo ime Solterra, skovanko dveh latinskih besed, 'Soll' in 'Terra', ki pomenita Sonce in zemljo.
Vsaj 30.000 evrov
Kot rečeno, gre za avtomobil, izdelan na povsem novi platformi, pomenovani e-Subaru Global platform. Ta naj bi znamki omogočala izdelavo in uporabo različnih kombinacij elektromotojev in baterijskih sklopov, zaradi česar jo bo mogoče uporabiti za najrazličnejše modele vozil, ki bodo sledili novincu. Ob tem pri Subaruju poudarjajo, da je platforma z vidika pogona resda nastala v sodelovanju obeh znamk, vendar pa so pri Subaruju naknadno poskrbeli za številne rešitve na področju pasivne varnosti, ki bodo potnike obvarovale pred hujšimi poškodbami v primeru nesreče.
Soterra naj bi na japonski, kitajski, kanadski, ameriške in evropske trg prišla sredi prihodnjega leta. Medtem, ko uradnih tehničnih podatkov o novincu še ni, pa različni viri namigujejo na to, da bo novinec oblikovno nekoliko spominjal na nedavno predstavljen prototip Toyota bZ4X, cena zanj pa naj bi se v ZDA pričela pri okrog 37.000 dolarjih oziroma nad 30.000 evri.
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del