Posledično bi to pomenilo tudi uvedbo štirikolesnega pogona.
Ford je pred časom trgu predstavil povsem nov derivat legendarnega Mustanga, električnega križanca s štirimi vrati, in mu namenil dodatek v imenu, Mach-E. Številni ljubitelji klasičnega športnika so Fordu potezo zamerili, kljub temu pa je zanimanje za novinca izredno veliko. Kot vse kaže, pa bo Mach-E del svojega genskega zapisa zdaj tudi vrnil svojemu še nekoliko bolj športno naravnanemu bratu. To naj bi se zgodilo že v prihodnji generaciji.
Po prvotnih načrtih naj bi Ford novo generacijo Mustanga predstavil že letos, a se to ne bo zgodilo. Novi Mustang bo tako na ceste predvidoma zapeljal leta 2022, kot poroča britanski Autocar, pa naj bi šlo za enega izmed 18 modelov, ki naj bi jih Ford v prihodnjih dveh letih na trgu ponudil z elektrificiranim pogonskim sklopom – prvim v zgodovini legendarnega ameriškega športnika.
Voznik ostaja v prvem planu
Prihodnja generacija Mustanga naj bi tako pod motornim pokrovom skrivala osemvaljni bencinski motor, ki bi poganjal zadnji kolesni par, in en oziroma par elektromotorjev, ki bo poganjal sprednji kolesni par. Mustang bo tako v tem primeru v prihodnji generaciji najverjetneje tudi prvič v zgodovini opremljen s štirikolesnim pogonom. Usoda klasičnega osemvaljnika in pa turbobencinskega štirivaljnika medtem ostaja neznana.
Elektrifikaciji pogonskega sklopa navkljub pa naj bi Mustang še vedno ostal zvest preteklosti. Oblika naj bi bila tako evolucija obstoječe, prav tako pa naj bi bila športno utesnjena in vozniku prilagojena tudi notranjost. Brezstrešna različica bo, kot vse kaže, ostala v ponudbi. Čeprav trenutni trendi narekujejo ukinjanje tovrstnih modelov, so jim kupci Mustangov namreč še vedno precej naklonjeni, in verjeti je, da se jim pri Fordu ne bodo izneverili.