Med koncepti pa se je pojavil tudi hibridni športnik, za katerega se zdi, da bo nadaljeval pot modela i8, oziroma da gre kar za njegovega naslednika.
BMW velja za pionirja e-mobilnosti v Evropi, saj je bil med prvimi ki je trgu ponudil pravi električni avtomobil (še posebno med proizvajalci višjega cenovnega razreda), temu je pa nato sledil še pravi hibridni športnik. A tako i3 kot tudi i8 sta na trgu že kar nekaj let, od tedaj pa pri BMW-ju z izjemo konceptov in (velikega števila) hibridov ter posodobitev obeh modelov še niso predstavili večjih novosti. No, tega roko na srce niso niti sedaj, so pa zato predstavili usmeritev znamke in pa kar nekaj konceptov, ki bi jih lahko udejanili že kaj kmalu.
Pri BMW-ju bo prihodnost na avtomobilskm področju osredotočena na dva dela: na avtonomno vožnjo, kar zajema koncept EASE in pa na športnih duh, ki ga zajema koncept BOOST. O prvem smo v preteklih mesecih po svoje že slišali kar nekaj, saj je njegov temeljni kamen koncept Vision iNext, koncept enoprostorca, ki ob uporabi avtonomne vožnje ponuja vzdušje domače dnevne sobe – vključno s pravim cvetjem pod steklom panoramske strehe.
Večja novost je na drugi strani koncept Vision M Next, ki podobnosti z modelom i8 ne skriva, ob enem pa se zgleduje tudi po nekdanjemu modelu Turbo. Podobnost s prvim je sicer še nekoliko bolj na mestu, saj ni zgolj oblikovna, pač pa tudi tehnološka. Tudi ta koncept je namreč hibridno gnan, zaradi česar se zdi, da BMW že pripravlja naslednika obstoječega modela.
Pravi športnik
A če bo temu res tako, bodo ljubitelji znamke končno dobili avtomobil, ki so si ga želeli (in pričakovali že v prvi generaciji). Koncept namreč proizvede kar 441 kilovatov moči, po zaslugi katerih najvišja hitrost znaša 300 kilometrov na uro, pospeški od 0 do 100 kilometrov na uro pa bodo trajali tri sekunde. Avtomobil je poleg tega opremljen še s sistemom Boost+ za dodatno zmogljivost. Mimogrede, čeprav gre za hibridni avtomobil bo njegov domet z enim polnjenjem znašal 100 kilometrov.
Sicer pa bo voznika pričakalo kar nekaj zanimivih tehnoloških inovacij. V zaklenjeno kabino koncepta, navidezno izdelano iz enega kosa bo tako moč vstopiti s sistemom za prepoznavanje obrazov. Druga inovacija bo prikazovalnik hitrosti in drugih pomembnih podatkov. Ta se bo namreč prilagajal hitrosti vožnje, kar pomeni, da bo vozniku na eni strani ob naraščanju hitrosti serviral zgolj za samo vožnjo pomembne podatke, na drugi strani pa bodo le-ti postavljeni vodno bolj v njegovo vidno polje.
Pri BMW-ju pa se niso osredotočili zgolj na avtomobilski temveč tudi na motociklistični sektor in novosti na tistem področju. Znamka, znana po svojih bokserskih dvovaljnikih, s katerimi ima že prek 90 let izkušenj je namreč predstavila tako imenovan 'naked' motocikel Vision DC Roadster, ki prinaša podobo klasičnega motocikla, v katerem pa med voznikovimi nogami ne najdemo bencinskega agregata, temveč elektromotor in baterijski sklop, pri čemer pa ne o prvem, ne od drugem BMW še ni razkril kaj dosti.
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?