Dva izmed preizkušenih modelov sta sicer dobila vse točke le v bolje opremljenih izvedbah.
Mednarodna organiacija Euro NCAP je pripravila nov krog prizkusnih trkov, ki pa je bil tokrat še posebej zanimiv. Izmed šestih preizkušenih avtomobilov so bili namreč kar trije popolni novinci na trgu, med njimi pa je bil tudi Tesla Model 3, ki je pred kratkim na veselje mnogih kupcev, ki si avtomobil kupili v prvi fazi, končno prišel tudi v Evropo. Mimogrede od šestih avtomobilov sta se na preizkusu znašla zgolj dva križanca.
Čeprav se je na testu torej znašlo kar šest vozil, pa so bili rezultati tudi tokrat popolni. No, skoraj. Štirje preizkušeni avtomobili so namreč že s serijsko varnostno opremo dosegli najvišje število petih zvezdic, medtem ko sta Citroen DS3 Crossback in pa Kia Ceed najvišjo oceno prejela šele po preizkusu izvedb, opremljenih z doplačljivim paketom varnostnih in asistenčnih dodatkov. Omenjene izboljšave so namreč pripomogle k občutnemu dvigu ocene na področju varnosti pešcev in pa opremljenosti z varnostnimi pripomočki. Na tem področju se je ocena Citroenu dvignila kar za 23 odstotkov.
Prelomno v več pogledih
Poleg Kie pa so se na testiranjih znašli še Mercedes-Benz GLE, Mercedes-Benz razreda B, Škoda Scala in pa Tesla Model 3. Vsi omenjeni modeli so prejeli še nekoliko boljše ocene od omenjenega para, najbolje pa se je izkazal Tesla Model 3. Zaradi skoraj popolnega nabora varnostnih pripomočkov, za katerega je prejel 94 odstotkov vseh možnih točk je namreč ob solidnih ocenah v preostalih kategorijah prevzel vodstvo na lestvici najbolj varnih do sedaj preizkušenih avtomobilov. Zanimiv mejnik pa je dosegel Mercedes, ki je dosegel že 10. oziroma 11. zaporedno oceno pet zvezdic; zadnjič je katerikoli njihov avtomobil slabšo oceno dosegel leta 2014.
»Lepo je videti, da so se avtomobili odrezali tako dobro. Naši preizkusi postajajo vedno bolj zahtevni, avtomobili pa vseeno dobivajo dobre ocene, kar pomeni, da se kupci vozijo v varnih vozilih. Naslednje leto sledi nova zaostritev, saj bomo še bolj podrobno preizkušali asistenčne sisteme, spremenili pa bomo tudi preizkuse čelnih in bočnih trkov. Ti naj bi še nekoliko bolj povečali varnost na cestah,« je dejal generalni direktor organizacije Euro NCAP, Michiel van Ratingen.
Novo na Metroplay: Pogumna Slovenka, ki je sledila svojim sanjam in preplula ocean | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem