Poleg dve polnih preizkusov po ponivih kritetijih pa so pri EuroNCAP opravili tudi tri testiranja po starih kriterijih, kjer so bile ocene razumljivo višje.
Komisarji neodvisne organizacije EuroNCAP redno uvajajo nove in vse večje zahteve za doseganje najvišjih točk na področju varnosti novih avtomobilov, kljub temu pa proizvajalci na testiranjih bolj ali manj redno dosegajo najvišje ocene. Vseeno pa se sem ter tja zgodi, da kateremu izmed njih nekoliko spodrsne in na zadnjih preizkusih se je to zgodilo kar v obeh primerih, tako pri Renault Kangooju, kot tudi pri Opel Mokki.
No, oba avtomobila sta še vedno prejela povsem solidne štiri zvezdice, pri čemer je Kangoojeve barve zastopala potniška različica vozila, ki je na slovenskem trgu (uradno) vsaj zaenkrat ne bomo videvali, vseeno pa je rezultat relevanten, saj bo tudi tovorna različica opremljena s podobnimi varnostnimi tehnologijami. Prav te so eden izmed njegovih večjih adutov, višje ocene pa ga je na drugi strani stala slaba bočna zaščita v prvi vrsti, zaradi česar je dobil 'le' 78 odstotkov vseh točk za varnost potnikov v prvi vrsti.
Mokka se je na drugi strani odrezala podobno kot Citroën C4, s katerim si sicer deli tudi platformo. Blestela ni namreč na nobenem področju, posledično pa je v vseh štirih segmentih prejela oceno štiri. Kot največji kritiki so komisarji izpostavili odsotnost serijske zračne blazine med obema potnikoma v prvi vrsti in pa odsotnost sistema za samodejno zaviranje v sili v primeru zaznave kolesarja pred vozilom.
Na preizkusu še štirje iz prejšnjih let
»(Preizkusili smo) dva avtomobila, ki sta prejela štiri zvezdice, pa vendar se med seboj močno razlikujeta. S Kangoojem je Renault predstavil dostojnega naslednika, ki je na splošno dosegel soliden rezultat, na področju najnovejše varnostne tehnologije pa mu manjka le sredinska zračna vreča. Stellantis se je na drugi strani sprijaznil z nekoliko slabšim rezultatom na splošno; Mokki manjkajo varnostni sistemi, ki so dandanes že dobro razširjeni. Novi generaciji manjka ambicioznosti prejšnje generacije,« je bil kritičen Michiel van Ratingen, generalni sekretar organizacije.
Poleg omenjenega para pa so organizatorji preizkusili še nekaj vozil, derivatov že predstavljenih modelov in jih temu primerno tudi ocenili. Tako so pod drobnogled vzeli Mercedes-Benz GLA in EQA, ki sicer temeljita na leta 2019 predstavljenemu razredu B, Cupro Leaon (dvojčka Seata Leon, lani preizkušenega po novih kriterijih) in pa Volkswagen Tiguana PHEV, ki je v osnovi enak klasičnemu, leta 2016 predstavljenemu Tiguanu, zaradi česar so ga ocenili po enakih kriterijih kot pred petimi leti. Celotna četverica je po pričakovanjih dosegla vseh pet zvezdic.