Evos vendarle ne bo zamenjal Mondea?

Fordov evropski predstavnik za strike z javnostjo celo zanika prihod Mondeovega naslednika.

Evos vendarle ne bo zamenjal Mondea? (foto: Ford) Ford
23. 4. 2021

Ena izmed številnih pomembnejših avtomobilskih novosti na letošnjem avtomobilskem salonu v Šanghaju je bil brez dvoma Ford Evos. Kupejevsko oblikovan križanec namreč temelji na pred desetletjem predstavljenem istoimenskem konceptu, bolj kot to pa je pomembno dejstvo, da naj bi šlo za avtomobil, ki bo nadomestil s prihodnjim letom upokojenega Mondea. A očitno so bila ugibanja preuranjena.

Kmalu po izbruhu govoric o tem, da naj bi Evos nadomestil četrti najbolje prodajan avtomobil srednjega razreda v Evropi so se namreč oglasili odgovorni pri Fordu in govorice hitro utišali. Avtomobil, ki bo nastajal v njihovi kitajski tovarni namreč ne bo naprodaj ne na ameriškem, ne na evropskih trgih, pač pa bo na voljo le Kitajcem. Z njim nameravajo uresničiti načrt Ford China 2.0, v sklopu katerega bodo pospešili prodajo na največjem evropskem trgu, hkrati pa okrepili sodelovanje s partnerskima podjetjema Changan Ford in JMC Ford.

Da so govorice o Evosu kot Mondeovem nasledniku neutemeljene je za Automotive News Europe potrdil tudi Fordov evropski predstavnik za stike z javnostjo, ki je hkrati dejal, da pri Fordu ne načrtujejo izdelave Mondeovega naslednika. Sicer pa pri Fordu v zvezi z Evosom, ko je govora o pogonskem sklopu še vedno ostajajo precej skrivnostni, namigovanja pa kažejo na to, da ga bo poganjal bencinski pogonski sklop. Nenazadnje na to nakazuje tudi odprta maska hladilnika in pa dejstvo, da so pri Fordu razkrili tudi kitajsko različico povsem električnega Mach-E, ki je podobnih dimenzij kot Evos, zaradi česar bi ponudba dveh vozil enake velikosti in podobnih dimenzij privedla do kanibalizma.