Evropa pričakuje novo avtomobilsko znamko. In ni evropska ...

Sprva namenjen le izbirčnemu trgu v ZDA, bo zdaj Genesis z nekaj modeli na voljo tudi Evropejcem. No, ne še vsem - na večjih trgih pač.

Za tiste, ki imena še ne poznate - Genesis je relativno mlada (pod)znamka korejskega industrijskega velikana Hyundaia. Ko so jo leta 2015 ustanovili, je bil cil jasen - izdelovati in prodajati premijsko ime in kvaliteto, ki ne bo neposredno povezano z lastnikom. Podobno, kot so to pred časom naredili pri Toyoti (Lexus) ali pa pri Nissanu (Infinity) in Hondi (Acura).

Po velikih uspehih na domačem trgu in v ZDA so se vodillni odločili, da prestižno znamko 'spustijo' tudi na staro celino. Tako bo že poleti na trgih v Nemčiji, Švici in Veiki Britaniji, kjer bo sicer tekmovala z BMW-jem, Mercedesom, Lexusom, ... O drugih trgih zaenkrat še ni besede.

G80 prvi električno gnani Genesis

Sprva bo poleti na voljo luksuzna limuzina G80 v elektrificirani verziji hkrati pa tudi veliki SUV GV80, jeseni pa sledita še manjši G70 in srednje velik SUV (4,71 m) GV70. Model G80 bo tudi prvi elekrični (BEV) avtomobil znamke Genesis, ki bo na voljo kupcem na stari celini, naslednja dva naj bi sledila v roku enega leta. Gre za skoraj pet metrov dolgo limuzino, ki jo poganjata dva e-motorja z zmogljivostjo 272 kW in dosegom do 427 km. Sicer bodo tudi kupcem v Evropi na voljo tako ICE pogonski stroji, ki jih sestavljajo bencinski šest- in štirivaljniki in celo 2,2 litrski dizel, kot BEV pogon.

Za oblikovanje korejskih luksuznih modelov Genesisa sta sicer zadolžena Peter Schreyer, ki vodi oblikovanje Hyundaija in Kie, ter Luc Donkerwolke, ki je pustil svoj pečat v Volkswagnu, Seatu in Audiju, predvsem pri Bentleyu in Lambroghiniju.

Novo na Metroplay: "Ne obstaja tema, o kateri se ne bi smeli šaliti!" - Lado Bizovičar | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem