Prvo mesto si je po rednem delu glasovanja delil z Alpinom A110, zato so prvič v zgodovini izbora zmagovalca določili posamezni glasovi novinarjev.
Današnja prireditev je bila posebna z več vidikov. Letošnji izbor je bil namreč zadnji, ki se ga je kot žirant udeležil Švicar Urs Bärtschi, domačin, ki je tudi eden izmed zaslužnejših za to, da je izbor že osmo leto zapored potekal v Ženevi. Hkrati pa se je prvič v zgodovini izbora zgodilo, da sta si po koncu glasovanja prvo mesto delila kar dva avtomobila.
Glasovanje je bilo brez dvoma napeto in zanimivo od začetka. Po prvih nekaj krogih je namreč kazalo, da bo zmago kar nekoliko presenetljivo osvojil mali športnik, Alpine A110. Na tak izid je kazalo vse do razglasitve rezultatov glasovanja italijanskih novinarjev, ki so Jaguarju I-Paceu namenili kar 39 točk. V prihodnjih krogih so se nato na vrhu izmenjavali Alpine A110, Jaguar I-Pace, Ford Focus, Kia Ceed, blizu pa je bil tudi Citroen C5 Aircross. Do konca je tako kazalo, da bo prvič v zgodovini izbora zmaga romala v Južno Korejo, nato pa so britanski novinarji odločili v prid domačega Jaguarja in A110, ki sta tako po rednem glasovanju prejela vsak po 250 točk. Ker pa je zmagovalec lahko le eden, je sledilo štetje posameznih glasov. Francoskega športnika je tako na prvo mesto uvrstilo 16 novinarjev, Jaguarja pa 18, s čimer je tako osvojil naziv evropski avto leta.
Ian Callum, vodja oblikovalskega studia Jaguar-Land Rover: »To je velika čast, še posebno, ker je električni avtomobil in prvi Jaguar, ki je osvojil naslov. A gre za nov avtomobil, narejen na novi platformi in hkrati najbolj razburljiv avtomobil, ki sem ga pomagal razviti v svoji 40-letni karieri.« Sicer pa to za model I-Pace (zanj je, mimogrede, glasoval tudi Sebastjan Plevnjak) ni prva lovorika, saj je že slavil tudi na izboru za avto leta v Nemčiji, nemški novinarji pa so ga poleg tega na današnjem izboru uvrstili na drugo mesto, tik za Alpina A110, medtem ko so Mercedes-Benz razred A postavili šele na tretje mesto ob bok Citroenu C5 Aircossu.