Najnovejša pridobitev v ponudbi Škode Fabie prinaša nekoliko bolj robusten videz, ne pa tudi spremenjenih voznih karakteristik.
Škoda je svojo linijo vozil Scout predstavila že pred časom, ko je bila na trgu aktualna še druga generacija Octavie. Ta je bila opremljena s številnimi plastičnimi zaščitami karoserije, terenski videz pa je dopolnjevala z nekoliko višjo nasajeno karoserijo in štirikolesnim pogonom, zaradi česar jo je bilo mogoče zapeljati tudi na nekoliko manj urejene poti. Nova Fabia, ki je opremljena 'le' z opremo Scoutline, takih zmogljivosti ne prinaša.
Ne nazadnje novinki za kaj takega manjka štirikolesni pogon. A da ne gre za čisto običajno Fabio karavan, je mogoče razbrati zelo hitro. Avtomobil je namreč okrog in okrog zaščiten s plastičnimi obrobami karoserije, ki pa so na sprednjem in zadnjem delu odete v srebrno barvo – prav tako kakor strešni nosilci in pokrovi vzvratnih ogledal. Nova so sicer še 16-palčna platišča, ki jih je mogoče proti doplačilu zamenjati z za palec večjim kompletom.
Drugih novosti v primerjavi s standardno karavansko različico (za katero je ta paket opreme rezerviran) Scoutline ne prinaša. Pod motornim pokrovom se bo tako lahko skrival lenabor litrskih trivaljnikov, podprtih s turbo puhalom. Standardna ostaja tudi notranjost, ki pa je bila pred kratkim, v avgustu, temeljito prenovljena in opremljena z dodatki, kot sta par rež za USB na zadnji klopi, dvojno oblazinjenje tal in še bi lahko naštevali.
Preberite še:
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del